
Hayatınızda hiç hastaneye kaldırıldınız mi, sebebi neydi 🤔
#KişilikKarakter

Hayatınızda hiç hastaneye kaldırıldınız mi, sebebi neydi 🤔
#KişilikKarakter
Ben o durumlara düşmedim çünkü hep kendim bir çaresine baktım yoksa hep karnım ağrırdı kendim önlemini aldım mesela dün önlem almasaydım tam hastaneliktim kör oldum denge kaybı yaşadım yine önlem aldım da kurtuldum
Yok olmadi öyle bir şey bir keresinde ayağıma çivi girmisti onuda sağlık ocagina goturmuşlerdi evde cikaramamişlar jsjsjs canim ailem beni bagirtarak çıkarmayı denemişler
Cevap
9Cevap
Burnumdan Ameliyat olduğum zaman hastanede kalmıştım 1-2 gün.
Bir kizi gördüm acile kaldirmislar gözümü actim hastenedeyim birde negöreyim güzel bir hemsire yine bayilmişim :D
Cocukken olmus, abim cok fazla yer fistigi yedirmis bayagi olumden donmusum. Onun disinda rutin seyler, acil olarak kaldirilmadim henuz
Ben ufakken balık yemişim kilçik kalmış boğazımda iki defa ameliyat oldum biri boğazımdan diğeri göğsüme yakin
Bebekken havale geçirdim o zaman kaldrdılar hatta ölüm kağıdını bile imzaladılar ama daha vaktim varmıl
Çocukluk dönemi dışında henüz çok ciddi bir sağlık problemim olmadı çok şükür
evettacillik olmustumm hahahahaa.. sivrisinekler yuzunden
5. sınıfta merdivenlerden düşüp kafamı vurmuştum.
Hiç kaldırılmadım.
Kaldırılmadım şükür ama bu gidişle o da olacak
Zehirlendiğim için hastanelik oldum.
evet
keşke kaldirilsam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?