Kızlar, bilimsel olarak, kısa boylu erkeklerin daha erkeksi olduğu gerçeği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Testosteronu fazla olan erkekler ergenliğe erken girerler, ergenlikten erken çıkarlar ve bu nedenle boyları daha kısa, sakalları daha gür olur. Yani biz kısa boylular, 1.80-1.90'lık erkeklerden daha fazla testosterona sahibiz ve bu nedenle daha erkeksiyiz :) Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Kızlar, bilimsel olarak, kısa boylu erkeklerin daha erkeksi olduğu gerçeği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla