Güncellemeler
+1 yıl
İki farklı cevap var hemşirelik okuyan var mı acaba :/
hayır okurken hiç bölüm ayrılığı olmuyo herkes normal okuyo okul bittikten sonra ne hemşiresi olmak istiyosan onun kursuna gisiyosun ameliyat hemşiresi olursan sürekli kapalı ortamda bulunursun ama ii para var ve hemşirelik mesleği çok iii bir meslek işsiz kalma oranı 0
hemşirelik okurken bölüm seçilmiyor sen her alanda eğitim alıyorsun. çalışmaya başladıktan sonra aldığın sertifikalar ve yöneldiğin alanlarda çalışacağın bölümü seçebiliyorsun.
Cevap
1Cevap
ben hemşireliği bitirdim benim dediğim doğru ama araştrmalarına dewam et tabi:)
EWt üniverstede bölüm seçiyosun .
Ben att yim hemşire değilim bizde nasıl paramedik bölümü varsa sizdede olması gerekiyor .
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar