Saçlarım çok kepekli nasıl iyileşir? Böyle saçımı eğip silkeliyorum beyaz küçük kepekler dökülüyor :( ?

7. sınıftan beri böyle düşünün artık :( 12. sinifim) Ben ders odaklı bir insanım ineğim. Malum hepimizde vardir bir isle mesgulken elimiz farkinda olmadan biryerle uğraşır. çalışırken elim sürekli sacimda oluyor. Bazilarinda da vardır bir kabuk gördüğünde onu yolmak kabuğunu kaldirmak ister. Bende de var kafamdaki yara gibi seyleri sürekli kaldırmak istiyorum. Ben oyle yaptikca da daha kotu oluyor. Heryer kepek :( Ama mesela benim kafamda kabuk olmasa ben oynamam? Oynamazsam da kabuk olmaz? Boyle bir paradoksun içindeyim. Çözümü kepegi yok etmek ve sac derimi saglikli hale getirmek. Bunun çözümünü soyler misiniz? Eger birzamanlar sizde de varsa nasil gectigini, hangi şampuanları/ilaçları kullandiginizi anlatir misiniz?
Saçlarım çok kepekli nasıl iyileşir? Böyle saçımı eğip silkeliyorum beyaz küçük kepekler dökülüyor :( ?
Cevapla