Oturduğumuz zaman karın bölgesinin bu kadar katlanması normal mi?


Oturduğumuz zaman karın bölgesinin bu kadar katlanması normal mi ?


Göbeğim yoktur, ama oturduğum zaman bel kısmı böyle iki çizgi oluşuyor orda. O normal mi? Zayıf olan kızlar da cevağ versin sizde böyle oturduğunuz zaman ora da çizgi oluyor mu yani incedne katlanıyor mu? Çok kafaya takmaya başladım ben çok rahatsız olurum böyle şeylerden.
Güncellemeler
+1 yıl
Burada oturdum ve öne doğru da değildim. Yani bu şekil katlanması normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Daha fazla görüş:::
Oturduğumuz zaman karın bölgesinin bu kadar katlanması normal mi?
Cevapla