Güncellemeler
+1 yıl
Burada oturdum ve öne doğru da değildim. Yani bu şekil katlanması normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Daha fazla görüş:::

Tabiki normal
çok iyi rahat nefes alabilirim artık :)
Normal tabii.
ohh iyi iyi :)
Cevap
2Cevap
Normal.
tamam rahatladım şimdi :D
Çok normal bide ona göbek denmez ve kaç kilosun
Termal tayt mı o 😟
hayır adidas eşofman 175 tl ye aldım asasdas :D :D
ama onun altında termal tayt var evet onu mu gördün yoksa?
evet esofman olsa anlardm😄
sıcak tutuyor dışarıda da pantolon altına giyerim sürekli bacaklarım üşür sürekli ondan.
Bende sıcak tutuyo mu gercekten diye sorcaktım☺ salı gunu aldım ama hic kullanamadım henuz.
evet sıcak tutuyor. Ben bir aralar iki tane üst üste giyiyordum sadad :D
yok artık 😄 tesekkur ederiim
rica ederim de soruya da bir cevap yazsak :)
Gayet normsl😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar