Arkadaşlar, ben gurbet'te yaşıyorum, geçenlerde olay başıma geldikten sonra açtım araştırdım bu şekeri, Türkiye'dede var mış.
Geçenlerde eşimin elinde bu şekerden vardı 3 tane attım ağzıma,çok ekşiydi, şekeri yedikten sonra ikimizinde dili yandı, şu an daha halen canımız acıyor, benim boğazım'da tahriş oldu, şu an su içmekte güçlük çekiyorum, eşim bu konuda şanslı onda birşey yok dil yanmasından başka.
Şahsen içerisinde sodyum hipoklorit olmasından şüpheleniyorum, normalde bu kadar zarar başka bir şey vermez. Buradan arkadaşlara yememelerini tavsiye ediyorum.
İlgili firmayı, şikayet edeceğim.Çok sinirliyim.
Geçenlerde eşimin elinde bu şekerden vardı 3 tane attım ağzıma,çok ekşiydi, şekeri yedikten sonra ikimizinde dili yandı, şu an daha halen canımız acıyor, benim boğazım'da tahriş oldu, şu an su içmekte güçlük çekiyorum, eşim bu konuda şanslı onda birşey yok dil yanmasından başka.
Şahsen içerisinde sodyum hipoklorit olmasından şüpheleniyorum, normalde bu kadar zarar başka bir şey vermez. Buradan arkadaşlara yememelerini tavsiye ediyorum.
İlgili firmayı, şikayet edeceğim.Çok sinirliyim.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar