Seyyar satıcılardan alınca olmuyor. Neden olabilir acaba?



Izine geldigimizde kuzenler bazen pogaca aliyor kahvalti aceleye gelince cayla yemek icin ama sevmiyorum. Sadece fistiklisini seviyorum tatli tatli😄
çünki tamamen trans yağdan yapılıyorlar.
o yumuşaklık ve taze görünümün nedeni trans yağlar.
yani tamamen doğallıktan uzak..
seyyardakini bilmiyorum ya o kısmı anlamadım.
ama seyyarlarda trans kullanıyor diye biliyorum ve daha sağlıksız çünki havayla ve mikroplarla daha fazla temas ediyor.
en iyisi simit çünki simitte trans yağ yok.
ozaman normal kahvaltı yap kardeşim :D
sandiviç kmeği al içerisine domates, süzme beyaz peynir, kıvırcık salatalık, biber koy alası yok :D
yok artık :D
bende domates hariç hepsini yiyorum :D
fazla yağdan ötürü.
Cevap
3Cevap
Seyyar satıcıdan hiç almadm ama pastaneden yiyince benimde midem bulanıyor :) kendim yapıyrm hep bende :)
Valla ben seviyorum çokta güzel oluyor :)
Olabilir benim yaptığım çok güzel oluyor :)
Sağol :)
Olabilir.. ben disardan almam bir kere aldim icinde sac çıktı sonra tovbe ettim
Aynen
Evet ama en az 2 yemeli 3 4 5 yerse mide bunalır
Poğaça ne ya, tatsız şey işte
Başka bişey al
Simit ya da börek
Nasil mide o ya😐😐😄
Yoo ben coğ severim
En güzeli ev yapımı.
Gel kuzum ben sana yaparım.
Hahahahah canım ya ben 2 yıl yurtdışında aşçılık eğitimi aldım Avustralya gelirsen misafir etmek isterim seni Türkleri çok özlüyorum sana istediğin şeyleri yaparım.
Hahahha inşAllah ;) ama gerçekten bir ev arkadaşına ihtiyacım var :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar