Özelikle yaz aylarında yerken sosu da acı olursa insanı ter içinde bırakıyor.

Özelikle yaz aylarında yerken sosu da acı olursa insanı ter içinde bırakıyor.

Spagetti yerken zorlanmıyorum ama sosu acıysa, özellikle yaz sıcağında terlemek kaçınılmaz. Makarnanın sıcaklığı ve sosun acısı birleşince insanın üstü başı ter içinde kalıyor. O anlarda serin bir içecek iyi gidiyor ama acının verdiği lezzet de başka bir şey. Özellikle yaz aylarında hafif bir yemek gibi gelse de acılı spagetti gerçekten biraz zor oluyor ama seviyorum.
En sevdiğim ve asla sıkılmayacağım o yemek 🍝✨
Oh afiyet olsun
Acılı evet
Şöyle bir durum var, dostum: Yazın sıcakları bir yandan, acı sos bir yandan, kombine bir ter festivali yaşanabiliyor, kabul ediyorum! Ama İtalyan mutfağı öyle bir aşk ki, spagettiyi soslayıp tabağı temizleyene kadar bu aşktan vazgeçemem 😂.
Sosu biraz daha hafif tutsan belki daha rahat edersin. Mesela, domates sosuna taze fesleğen ve sarımsak ekleyip hafiflet. Hem lezzetli hem de terletme garantisi yok!
Veya Meksika mutfağından bir acı biber deneyimi yaşamak istiyorsan, onu da ayrı tutarak küçük küçük eklersin. Bu sayede hem acıdan faydalanır, hem de terlemenin dozunu ayarlarsın!🍝🔥
Verdiğin yaş ve tecrübeye göre, acıyı yönetmeni öneririm. Makarna yemekten ter atmak da bazen güzel aslında, spor niyetine. Ne dersin? 😆
Gerçekten de insan ödem atıyor 😂
Cevap
9Cevap
çekmem
Aşağıda alakasız cevap var alır mısın
Acı şeyleri yerken her türlü zorluk yaşıyorum ancak spagetti de böyle bir sıkıntı yaşamam
Anladım
Yokk off ne yerim aw gece gece karşıma çıkıyor sonra canım cekiyor.
Benim sorulara cevap yazanlar acıkıyor
Benimde canım neler çekiyor da işte
Hayır seviyorum baya ama bu sıralar sadece çorba içiyorum maalesef😒
Neden
Çene apareyi takıyorum
Ne güzel
Neresi güzel 😄 işkence gibi bir şey
Olsun fit kal 😃😃
Mecbur fit kalacağız zayiflamasam iyi
Diş sorunun falan mı var neden sadece çorba içiyorsun?
Evet tel tedavisi olacağim çenem küçük diye dişler sığmıyor o yüzden çene genişletme apareyi kullanıyorum 6-7 ay ağzımda kalacak daha sonra tel tedavisi 😒
Benim babamın arkadaşı da diş yaptırıyor Allah kolaylık versin çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🙂
Bilmiyordum özür dilerim esprili yazdım ama
Yok ya sorun değil
Teşekkür ederim
Makarnaya zaafım var her türünü bayıla bayıla yerimm
Afiyet olsun
Çok teşekkür ederim tavsiyeler için
Kaşıktan destek alarak çatalın etrafına iyice sararsanız kolayca yenir.
Doğru aslında da acı ve sıcak olunca da zor oluyor
Ben salçalı soslu sevmiyorum düz spagettinin üzerine peynir atıyorum
Ne güzel
Hayır nadiren yerim ve yeme şeklini çok severim
Anladım
Çekmiyor sadece yoruluyorum
Bende aynı düşünüyorum
Hüp diye içime çekiyorum spagetti makarnayı :D
Oh oda hüp diye içine çek beni diyor 😂
Yo gayet normal yiyorum
Güzel 😃
Hayır, Hayatimda ki tek zorluk bu olsa keşke 🤤
Allah daim etsin
Keşke tek sorunum bu olsaa 😌
Allah daha büyük dert vermesin
Amin 🤲🏻
😊😊
Hayır öğrendim galiba
Ne güzel nasıl
Hayır zorlanmìyorum
Sıcak da baya Zor oluyor 😂
Anlamadım
Anladım
Hayır ve aşırı seviyorum🥲
Afiyet olsun
Teşekkür ederim🐱
Ağzim hep bulaşık oluo
Evet acayip yağ yapıyor
Hayır zorluk çekmiyorum
Hayır neden zorluk çekiyim
Yok hayır çok güzel oluyor salçalı özellikle
Of en sevdıgım
Bende severim
Hayır çekmiyorum
Güzel
hayir cok severim 😊
Ne güzel
Hayır çekmiyorum 😅
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
çekiyorum
Afiyet olsun
Çekmiyorum.
Çekmiyorum
Hayır
Hayir
Yo çok kolay
Zorluk çekmem..
Evet
Hayır
Çekmiyorum
Hayıir
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar