Kan değerim 18 çıktı yani yüksek ve kızılay kanımı almadı?

Kan değerim yüksek çıktığı için kızılaya kan bağışı yapacaktım 18 çıktığı için almadı neden almıyonuz dedim bu kanı kullanamayız dediler nedeni bumu gerçekten..
Kan değerim 18 çıktı yani yüksek ve kızılay kanımı almadı?
Cevapla