Arkadaşlar açlık kan şekerim 100 çıktı bununla ilgili bilgisi olan var mı?

Açlık kan şekerim 100 çıktı bu gizli şeker habercisi mi acaba stresten yüksek çıkmış olabilir mi?
Arkadaşlar açlık kan şekerim 100 çıktı bununla ilgili bilgisi olan var mı?
Cevapla