Yemekten 3-5 saat sonra çok pis kan şekerim düşüyor?

20 yaşından beri böyleyim. Hipoglisemi var galiba. Eğer gün boyu hiç yemezsem şekerim düşmez. Ama ilk öğünü yersem ondan 3-5 saat sonra çok pis kan şekerim düşüyor, elim ayağım titriyor, gözüm kararıyor, açlık krizi geliyor.

Neden böyle yahu? Sırf bu yüzden iş yerinde gün boyu aç duruyorum. Çünkü bir öğün yemek veriyorlar ve sonra gün içinde müşterilerin önünde şekerim düşüyor tir tir titriyorum ve fonksiyon gösteremiyorum bayılacak gibi oluyorum.

Yemekten 3-5 saat sonra çok pis kan şekerim düşüyor?
Cevapla