" Osuruğa gülenin, osuruk kadar aklı yoktur. " derler. Bu, doğru mudur?

Aydınlatılması gereken bir konu. Hem osururum, hem de gülerim diyenlerden fikir beyân etmelerini istiyorum.
Evet, doğrudur.
Hayır, doğru değildir.
Hem osurur, hem gülerim. O g*t benim, kime ne!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
" Osuruğa gülenin, osuruk kadar aklı yoktur. " derler. Bu, doğru mudur?
Cevapla