Bitkin hissettiğinizde canlanmak için neler yaparsınız?

Tavsiyelere ihtiyacım var

Bitkin hissettiğinizde canlanmak için neler yaparsınız?

Güncellemeler:
Bitkinlikten kastım yorgunluk :(

0|0
2146

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 46

  • 1) Ilık bir duş 2) Cinsel heyecan Bu ikisinden hangisini yaparsan yap,o bitkinlik,yorgunluk hissi falan kalmıyor.

    1|2
    1|1
  • Bazı arkadaşların tavsiyesini ben zaten çok etkili oluyor.Çay ve kahveden uzak dur.Hem sağlığa zararlı hemde bir işe yaramıyor.

    0|0
    0|0
  • allahümme sallihin ve barik derim yada ya sabır ya settar ya selamet derim hasbiallahül aliyilazim derim yada bir salavatı şerife ederim o çok fazda eder insana

    3|0
    0|0
  • Birazdan yapıcağım gibi uyuycam :D

    1|0
    0|0
  • Yorgun isen duşunu alırsın rahatlarsın uyur ve bomba gibi enerjini toplamış bir şekilde uyanırsın. Onun dışında şeker enerji verir değişik yollardan alabilirsin çay kahve bal vs. İnsan neden yorgun olur gün içinde çok çalışmıştır vs uyuman gerekiyor uykuda vücut kendini yeniler.

    0|0
    0|0
  • Psikolojik yorgunluk için

    İbadet diyorum.

    Huzur bulursun

    2|0
    0|0
  • 1 saate yakın uyu. bol su iç. ılık olursa faydası daha fazla. ve yarım limon ye olmadı 1 tane portakal ye. muz da ekle.

    1|0
    0|0
  • ex at bi tane sonra coş coşabldiğin kadar..:)

    0|0
    2|1
  • muz yemek iyi gelir.

    0|0
    0|0
  • elma ye...

    0|0
    0|0
  • Yorgunluk için iyi gelen canlandıran Bildiğim çok şey var ama başkalarını verdiğin cevaplara baktım birazda,. ben insanca yazacağım ahmaklar benim bildiklerimden faydalanacak. senden özür diliyorum tepkim sana değil, diğerlerinin bildiklerimi öğrenmeyi hakketmediklerini düşündüğüm için cevaplamayacağım...

    0|0
    1|0
  • atıyorum bi fuat saka rap atma

    0|0
    0|0
  • Aç hareketli şarkıları kaptır ritme kendini yanınada güzel bir kahve ohh mis

    1|0
    0|0
  • Soğuk duş etkili olur.

    0|0
    0|0


  • Siesta.

    0|0
    0|0
  • sevdiğin şeyleri yap... insan sevdiği şeyleri yapınca mutlu olur o mutluluk vücuduna da yansır...

    2|0
    0|0
  • sıcak çükolata iç..

    1|0
    0|0
  • Parasetamol içerikli ilaç alıp bir müddet dinleniyorum. Uyandıktan sonra zehir gibi oluyor insan

    0|0
    0|0
  • Uyumayı dene

    0|0
    0|0
  • duş alırım, vitamin hapı yutarım 2 sinden birini yapınca zaten hemen bitkinliğim geçiyor...

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    26

Kızlar Ne Diyor 20

  • Zıplamak, elleri , kolları havada açmak. Nefes alıp vermek. Su içmek. meyve suyu içmek. Her haftasonu balık yemek. Belki kan değeri düşüktür, iç hastalıkları doktoruna görünmek. Kansızsan ciğer tavsiye ederim.

    0|0
    0|0
  • kahve içerim

    0|0
    0|0
  • bir duş iyi gelebilir...

    0|0
    0|0
  • kahvemi alirim elime cikarim balkona temiz havaya acarim en sevdigm sarkiyi eslik ederim belki dans ederm tadni cikaririm iste ..

    0|0
    0|0
  • sütlü tatlılar yiyorum genelde ve muz...uyumak da güzel oluyor :)

    eğer kronikleşirse doktora gitmeni tavsiye ederim,kansızlık sorunun olabilir..

    0|0
    0|0
  • beğendiğim filmdeki karakterleri tek başıma bir köşeye çekilip canlandırırım saçma gelebilir ama beni çok rahatlatıyor :D

    0|0
    0|0
  • kahve iç.

    Cevabın çok uzun ya da çok kısa!

    0|0
    0|0
  • türk kahvesi ve çikolata

    0|1
    0|1
  • yorgunluksa uyumamalısın .Bak mesela salata yap böyle bol malzemeli.Mutfak işleriyle uğraş.En büyük tavsiyem ise otur çay yap ve müsaitlerse de bir arkadaşını çağır birlikte için :)

    0|0
    0|0
  • çikolata yerim kendime gelirim :D

    0|0
    0|0
  • Bir dilim çavdar ekmeğine biraz tahin pekmezi. Her şeye deva.

    0|0
    0|0
  • yat dinlen napacan

    0|0
    0|0
  • ginseng çayı var doğadan markasının onu içiyorum ben.. gayet iyi geliyor..

    0|0
    0|0
  • Ben genelde bitkin hissettigimde zorlada olsa kendimi dinc hissetmek icin spor yaaparim Yorulursun belki ama gercekten iyi geliyor yada sporu ben sevdigim icindir .Sende sevdigin bisiyleri yapabilirsin ama sporu bir kere dene derim :c

    0|0
    0|0
    • İnsanın kılını kıpırdatası gelmıyor sen ne dıyorsun :D

    • İste o yuzden kendini zorla beynin yap vucudun yapma diyo amaben beynimi dinliyip yapiyorum bi sekilde :D

  • Sakız çiğnerim, maksat beynim bir şeylerle meşgul olsun.

    0|0
    0|0
  • kahve kola cikolata nane limon felan

    0|0
    0|0
  • kalsiyum ve c vitamini alman lazım.. hemen etkisini görürsün..

    0|0
    0|0
  • Takarım kulaklıkları bir kaç dakika sonra aynanın karşısında dans ediyor olurum zaten

    0|0
    0|0
  • uyumak kesin çözüm.

    0|0
    0|0
  • soguk duş alırım

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;