Hirsutismus (aşırı kıllanma) hastalığı var bende tüm hayatım mahvoldu :(?


Hirsutismus (aşırı kıllanma) hastalığı var bende tüm hayatım mahvoldu :(?

Öncelikle sizlerden bu iğrenç fotoğrafı gördüğünüz için özür dileyerek söze başlamak istiyorum. Erkek diyecekler olabilir ki olacak da eminim ama lütfen yargılamadan önce kulak verin. 2 günde bir ağda yapmak zorunda olan bir kızın hayatını düşünün. Cildin tahrişini düşünün. Artık o kadar hassaslaştı ki cildim bir gün ağda yaparken derimin ağda ile birlikte gelmesinden ciddi anlamda korkuyorum. Ve ne olursa olsun dedim ve 3 haftadır ağda yapmıyorum durum işte bu... Jinekoloğumun verdiği hormon düzenleyici hapları her gün düzenli olarak kullanıyorum ama nafile adeta daha da güçlendiriyor kılları. Sadece göğsümde olsa iyi tüm vücudumu kaplamış durumda bu meret yüzümü, bacaklarımı. Hormon düzensizliği olduğu için lazer de yapılmıyor. Artık kendimden utanıyorum, iğreniyorum ve nefrey ediyorum. İntihar etmeyi bile düşündüm zaman içinde. İnsanların benimle dalga geçmesine alışıyor da insan gönül verdiğin birinin bunu yapması çok koyar ve ben bunu da yaşadım.
Şimdi sorum bu biliyorum haplarımı kullanmam gerek ama çevrenizde veya kendinizde benim gibi olan var mı? Varsa kurtulan veya kontrol altına alan var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Hirsutismus (aşırı kıllanma) hastalığı var bende tüm hayatım mahvoldu :(?
Cevapla