
Öncelikle sizlerden bu iğrenç fotoğrafı gördüğünüz için özür dileyerek söze başlamak istiyorum. Erkek diyecekler olabilir ki olacak da eminim ama lütfen yargılamadan önce kulak verin. 2 günde bir ağda yapmak zorunda olan bir kızın hayatını düşünün. Cildin tahrişini düşünün. Artık o kadar hassaslaştı ki cildim bir gün ağda yaparken derimin ağda ile birlikte gelmesinden ciddi anlamda korkuyorum. Ve ne olursa olsun dedim ve 3 haftadır ağda yapmıyorum durum işte bu... Jinekoloğumun verdiği hormon düzenleyici hapları her gün düzenli olarak kullanıyorum ama nafile adeta daha da güçlendiriyor kılları. Sadece göğsümde olsa iyi tüm vücudumu kaplamış durumda bu meret yüzümü, bacaklarımı. Hormon düzensizliği olduğu için lazer de yapılmıyor. Artık kendimden utanıyorum, iğreniyorum ve nefrey ediyorum. İntihar etmeyi bile düşündüm zaman içinde. İnsanların benimle dalga geçmesine alışıyor da insan gönül verdiğin birinin bunu yapması çok koyar ve ben bunu da yaşadım.
Şimdi sorum bu biliyorum haplarımı kullanmam gerek ama çevrenizde veya kendinizde benim gibi olan var mı? Varsa kurtulan veya kontrol altına alan var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar