Tavuklar östrojen hormonu dengemizi mi bozuyorlar?

Dün arkadaşıma ne yemek anlattığımı söylediğimde bana iki üç yıldır tavuk yemediklerini ve sebebinin östrojen dengesini bozması olduğunu söyledi. Daha önceden böyle bir şey duymuştum. Doğru mu?
(Her tavuk değil: şimdiki katkılı şişirilen gibi olan tavuklar )
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum vitrine taşınmış ama 3 kişi dışında kimseler cevap yazmamış 😄
Tavuklar östrojen hormonu dengemizi mi bozuyorlar?
Cevapla