Sağlık 7 tüp kan aldilar ölücem galiba ne yapmam gerek? alyaisik Takip Et Xper 4 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Ağzımdaki aft yaramın sebebini oğrenmek için 7 tüp kan aldılar ağzında aft olan var mi? 7 tüp kan aldilar ölücem galiba ne yapmam gerek? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
YoNsEnGa Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Bendede çok aft çıkar. Ama bugüne kadar aft için hiç kan almadılar. Diş doktoru bir sprey veriyo 3 güne geçiyo. Tabi neden çıktığının sebeninin öğrenilmesi daha iyi olur. Bu arada geçmiş olsun bişey olmaz. bir torba kan verenler naapsın dimi 😊 0 0 Yorumla
HemşireKivircik Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Yağmurcum. Birşey olmaz ben 1 ayda toplam 18 tüp kan vermiş insanım :D Eve gidince bol bol su iç domates ye olur biter 0 0 Yorumla
Bay0y Takip Et Xper 5 Yaş: 48 , eic 51% +1 yıl Aft lanet bir şey ama ilaçları ve vitamin takviyesiyle geçici birşey. Bu arada ismin oldukça ilginç ilk kez gördüm bu ismi. 0 0 Yorumla
Katherin3 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 36% +1 yıl bende 10 tüp aldkları bile oldu korkma ölmezsin :) 0 0 Yorumla
Sabırsızaşık Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl pekmezi sulandırıp iç kendine getirir seni 2 1 Yorumla Energia +1 yıl doğru söylemiş pekmez kan yapar. Yorumla
En İyi Cevaplar