Merhaba arkadaslar benim 20 lik dişim apse yapti ve cenem sisti top gibi oldu antibiyotik kullaniyorum ve o top gibi olan şişlik patladi yara oluştu?

Bu olusan yara gittikce büyüdü . Sürekli iltihap akiyor. Kabuk baglamisti onu da atti suanda icine 1 parmak girecek kadar delik var ve bunun gecicegini umuyorum. İlk defa boyle bir sey geldi basima ve ilk defa kendimde gordum boyle bir sey eger sizde de varsa bana yardimci olursaniz tesekkur ederim.
Merhaba arkadaslar benim 20 lik dişim apse yapti ve cenem sisti top gibi oldu antibiyotik kullaniyorum ve o top gibi olan şişlik patladi yara oluştu?
Cevapla