Kızlar yüzünüzdeki bir sivilceyi dert etmeyin ya böyle olsaydınız? Ya benim gibi mide bulandırıcı vucuda sahip olsaydınız? Kendinizi bu yüzden üzmeyin.
Ben kendimi bildim bileli hep böyleyim kız gibi değilim bir kere bile kız gibi olamadım. Çünkü kızlar böyle olmaz ki kızlar temiz olurlar kılsız tüysüz olurlar ama ben öyle değilim.
Kendimden nefret ediyorum yıkansamda asla temiz hissedemiyorum kendimi. Çünkü hiç bir zaman gerçek bir kız gibi olamayacağım.
Ben nasıl bir kızım ya nasıl? Lanet olsun nefret ediyorum bu bedenden iğrenç iğrenilecek bir kızım kim ister böyle birini?
Bence bir lazer epilasyona git çok büyük azalma oluyor gerçekten. Eğer pahalı diyosan agda yap kimseye göstermek zorunda değilsin , ağda bantlariyla yapmak o kadar kolay ki artık. Kendi başına veya annen filan yapabilir sonra tuy sarartici kullanırsın. Hı bir de doktora gittin mi yani testesteron hormonun fazla olabilir?
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Gittim bir çok doktora. Endokrine bile gittim hiç bir şey Yapmadılar sadece doğum kontlar hapı verdiler o kadar. Uzun yıllar kullandım elde ettiğim sadece kilo oldu. Çok uğraştım bunun için ama yok lazer de diyorlar ki hormon bozuklugu oldugu icin kesin cozum degil
Kaç yaşındasın? Bence kendinden nefret etmene hiç gerek yok sadece düzenli temizliğini yaparsın birz zahmetli olur o zaman en iyisi agda ve tüy sarartici
Canım geçmiş olsun ama ben böyleyim diyerek koyverme kendini böyleysen bile ağda yap sir veya hazır ağda bantları kullanabilirsin. zaten aldıkça kökleri zayıflar tüy inceltici kremler kullan ben böyleyim diyerek kenara çekilirsen tabi ki bunalıma girersin kimse mükemmel değil bakımlı ol yeter ki
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bilmiyorum ya alıyorum biraz mutlu oluyorum sonra yine aynısı. Yani bıktım bu durumdan çok zor oluyor göğüsleri almak göbeği almak. Kimseyede gösteremiyorum çünkü çook kötü
Jiletle alinmis gibi sanki, ağdayla almalısın isyan etme, ben bile agda kullaniyorum , kimse kusursuz degil, kiz arkadasim lazere gidiyor , yoksa oda senin gibi , yani kendine baknalısın lazer pahaliysa agda yapicaksin , temizligini duzenli. Yapmayan insan pistir , gecmis olsun simdiden.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Sus lütfen, her insanın kusuru eksiği varıdr. Kenidini bunlarla neden üzüyorsun ki.. Bunu sen istemedin dimi, yaratılıştan böyle, yapacak bişey yok. Partnerin memnun etmiyor mu seni neden böyle suratın asık senin
2
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben kimseyi sevemiyorum. Birini sevecek kadar iyi değilim. Yüz güzelliği bir yere kadar. Kimsenin midesini bulandırmak istemem
Neden kendimizi kandırıyoruz? Benim söyledigin gecekeler kabul etmesi zor gerçekler. Böyle bir kız asla kız olamaz. Kimse ona kız gozuyle bakamaz. Sen de bakamazsin biliyorum dünde dedin ama bakamazsın...
Kendini kandırabilrisin ama beni kandıramazsın ! 28 yasında adamım, insanın kıymeti bunlarla ölçülmez tamam mı, seninle konuşmak istiyorum ve bu konuda kararlıyım. Profilini açarmısın, yazmak istiyorum saana
Bir meyve alırken bile icini bilmedigimiz icin dışına bakariz degil mi? İnsanlar da böyle iste. İstisnalar var elbette. Bilmiyorum sana inanarak kendimi kandirmayi istemiyorum. Korkuyorum bundan
Kandırmak mı? Kırıcı olmaya başladın farkında mısın, sana iyi niyetlmle sohbet ediyorken bana takmaya çalıştığın yargılara bakar mısın, bunları kim hak ediyor, ben ne yaptım simdi ! Herşeyi zaman gösterir anladın mı, hiçbir fiziki durumun değil ama bana tavrın sinir ediyor beni sende beni anla, sana yaklaşmak isteyen birisine makul ol. Sana yazmak istiyorum, açar mısın
Sonucu kotu olacaksa, bunu neden isteyim arkadasim? Bilmiyorum eski partnerin sevgilin falan sana nasil davrandi ama bu tutumun hosuma gitmyor, ben sana tanismak yazmak istyorum. Seni beklyorum
Sanırım bir patlama yaşadın dayanamadın buraya attın. Bende çok kusurları olan biriyim. Seni anlayabiliyorum. Ama gerçekten bunların çözümü var hiç üzülme hiçbirşey senden, senin kendinden değerli değil. Kıl dediğin nedirki alırsın gider. Çok yıpratmışsın kendini kılın çözümü var ama zihnine verdiğin zararın çözümü yok yapma böyle hadi sil o gözyaşlarını :)
Yazıklar olsun çok dertli olduğu her halinden belli olan bu kızcağızla dalga geçen alaya alan arkadaşlara. Siz gerçekten insanlığın çürümüş yüzüsünüz kardeşlerim. Eğer şu durumla dalga geçiyorsanız sizi insan yapan son şeyleride kaybetmişsiniz siz artık insan değilsiniz.
Teşekkür ederim beni koruduğun için. Kendimi yıpratmamak benim elimde değil ki. Bakıyorum kendime böyle o gözyaşları boşalıyor birden. Bakmak istemiyorum kendime. Bakınca bir kız göremiyorum ki zaten. Beni ben sevmezken kim sevsin
Bence abartiyorsun internette sakali iki metre kadinlar varaylik duzenli sir agda yaptir kil kokleri zamanla incelip azaliyor ve 1 ay rahat ediyorsun bunlari sorun etme kendine kolu bacagi olmayan gozleri gormeyenler var koyverme kendiniAllaha sukret sagliklisin bunlar gercekten onemli seyler degil uzme kendini
Üzüldüğünü anlayabiliyorum fakat bir çözümü vardır mutlaka, unutma. Doktora gitmişsin okuduğum kadarıyla o doktor bir şeye yaramıyorsa başkalarına görün ve lazer epilasyon kesin çözüm diye düşünüyorum. Kendinden nefret etme hiç bir zaman, her şeyin bir çaresi var. Istersen mesaj atabilirsin. Geçmiş olsun, kendini sevmeyi unutma.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sağol desteğin için. Ben siz de iğrenirsiniz sanıyordum. Çünkü kötü bir durum işte utanıyorum çok ama birilerini anlatmasam da patlayacağım ben de anlatmak istedim
Eger gercekten bu sensen shop falan degilse milleti kandirmiyosan bana yazabilirmisin sana kesin cozum olucsk bir sonuc soylerim bir arkadasimda ayniydi ama uzulmeye bile degmiycek bisey emin olki tatlim
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim gibi biri var mı gerçekten? Shop değil keşke olsaydı ama bu benim. Çekiniyorum aslında kendimi ortaya çıkarmaya yani böyleyken beni tanımanız beni utandırır. Tüm cesaretimi toplayıp yazmayı deneyeceğim
Kimse kusursuz degil güzelim elbet üzücüdür ama bu senin elinde olan bir sey degil ki kendine fazla yüklenmee insallah bir caresini bulursun.. Rabbim yardimcin olsun. :(
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Amin ablacım sağol. Ben sadece böyle olmayı kabul edemiyorum diye bu kadar üzgünüm. Çünkü ben bakıyorum benim gibi olan yok ki etrafa bakıyorum ne güzel kızlar temizler benim gibi değiller hep imreniyorum onlar.
Bunlar sanırım sutyen takan çok erkek gördü neyse dediğim şeyleri uygulamaya devam.. Sana yardımcı olmak isterim mesaj atabiliyor isen kısa bir süreliğine mesajı mi açacağım mesaj at bana hemen ve sonra detayları oradan konusuruz.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Utanıyorum kendimi belli etmekten ama seninle konusmayi isterim
Yok artık imkanı yok böyle olmasının jiletmi değdirdin naptın ayrıca bana hiç kız gibi gelmedin ananın südyenini çıkar ve mavili hesabına geri dön pılizz
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben polikistik over hastasıyım biraz bakarsan erkek tipi kıllanma belirtisini bulursun zaten. Bir kere ağdayla almışlardı geçen sene ondan sonra almadım hiç alamadım çünkü kimseye gösteremiyorum
Bak sen fotoğrafta gördüğün halde inanamadın değil mi? Ben bunu gerçekte birine nasıl göstereceğim ki İnan bazen keşke hiç banyo yapmasamda kendimi görmesem diyorum bunu ben diyorum kim bilir başkaları ne der.
Allah başka dert vermesin , adına üzüldüm bir çok kızın göbeğinde kıl var fakat seninki biraz daha fazla üstelik tüylerin kalın olduğu için epilasyonla çok kısa sürede kurtulursun şimdilik başka yöntemlerle al üzme kendini
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sadece orada değil ki her yer de var bir erkeği düşün onun nerelerinde varsa bende de öyle. Pis gibi hissediyorum yıkansamda temiz değilmisim gibi
Kendinden nefret etme her şeyin bir çaresi vardır. Benim anlamadığım neden kendinden nefret ettiğin? Sağlığın iyi mi sen ondan haber ver?
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Neden mi? Nasıl etmeyim ki? Siz anlamıyorsunuz ben bir kızım ve böyleyim nasıl nefret etmeyeyim ki? Etrafımdaki herkes normal düzgün bütün kızlar benim tam tersimken ben nasıl kendimden nefret etmeyeyim?
kardeşim devir teknoloji devri... git lazerle kıl köklerini yok ettir olsun bitsin birazda zayıfladınmı tamamdır o iş... bu neki sakalı bıyığı olan kızlar var üzülme artık bunlar kolaylıkla hallediliyor...
Bebeğim deme öyle ya 😔 herkesin vardır bir kusuru daha kötüleri var. Aldır şimdilik daha sonra hormonel tedavi falan görürsün. Kurtulursun bir şekilde merak etme. Eminim çok da güzel bir kızsındır. Kendinden nefret etme.
@soran Saçmalama! ALLAH'ın Yarattığı Bedeninden Nefret Edemezsin. Çaresi Var Beğenmiyorsan Aldırırsın Kıllarını.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ederim. Çaresi de yok. Ederim çünkü ben bunu hak edecek ne yaptım? Küçüklüğümden beri bunlarla yaşıyorum neden ben ya neden ben? Nefret etmek en doğal hakkım
Bunlara jilet vurma. Lazer epilasyon aletleri var artık satılıyor. Maddi imkanın varsa onlardan al. Philips markayı öneririm👍 sızlanmana gerek yok. Çaresi olmayan bir dert değil.
Göğüsunden kıl çıkıyordu sevgilimin senin kılından daha çok düşün bir ona baktım recep ivedik gibi kendime baktım yeni agda yaptırmış liseli gibiyim sonra gururuma yediremedim ayrıldım
Hormonsal birşey bu. epilasyon yaptırıp bir daha bu tür sıkıntıya girmezsin. ve çok mutlu hissedersin kendini. neden yaptırmıyorsun ki
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Doktora sordum yaşın küçük ve kesin çözüm değil hasta olduğun için dedi. İleride tekrarlarmış ya yaptırmak istiyorum tabiki ama yardımcı olacak bir anne yok bende anladın mı? Bana yoldaş olacak kimse yok
Erkek gibi duruyor ama bilmiyorum dogruda olabilir. uzulme tuysuz fedigin kizlardada tuy var ya aliyorlar ya da sari oldugundan gozukmuyordur. tabi seninki biraz fazla ama onunda hastaliktan oldugunu dusunuyorum. uzme kendini
dert etme bunları bu kadar lazer epilasyonunda onların anasını ağlatacaklar bacım ireneçek birşey yok sana hakaret edenlerin ebepleri yok ümitsiz olma 6 7 seansta onlar kaybolacak :)
Yemin Ediyorum Şu Durumda Bile Gülebiliyorum Ya Yukardaki Hormonu Bozuk Bacım Sıkıntı Etme Sen Bir An Önce Tedavını Baslat @TheChlekWindow Yorumunu Okurken Gülesim Geldi Valla Bir An Düşündüm Bu Durumu AtlatanLardansın Dıye :D
sen bana değerlerini göndersene benim annem doktor en azından burdan sana yardımcı olurum sende ona göre tekrar doktora gidersin anam sana söyler hangi ildeyseb
üzüldüm ama bence sen üzülme bu kadar bunu da bir hastalıkmış gibi gör herhangi bir hastalık gibi dert etme sadce tedavi ol çaresi var zaten ve şükret ya kanser olsaydın allah göstermesin :)
geçende bir mağazada bir çalışan kız gördüm kolları benim kıllıydı ilk dikkatimi çekti sonradan düşündürdü beni aslında o farklıydı aynı benim gibi güzel olmak için kasılıp bişey yapma ihtiyacı duymamış bu beni ona yakın hissettirdi tabi tipi normaldi, aynı benim koltuk altımı iklemediğim gibi, bir çok kızı görüyorum bacakları kılsız ama nokta nokta sakaldan bir alt seviye gibi kökleri belli oluyor yani ellemeseler bütün kızların bacağıda benimki gibi olucak, yani diyorumki bu çok büyük bir sorun değil
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Ben nasıl bir kızım ya nasıl? Lanet olsun nefret ediyorum bu bedenden iğrenç iğrenilecek bir kızım kim ister böyle birini?
En İyi Cevaplar