Ayağıma igne girdi hemen çıkarttım igne paslı da değildi aşı olmama gerek var mı?

Ayak parmağıma iğne battı kalın değildi ama ince de değildi hemen çıkarttım yıkayıp sardım tetanoz aşısı olmaya gerek var mı aşırı şüphe duyarım böyle olaylardan elim ayağım titriyor o derece ne yapmalıyım :( ?
Ayağıma igne girdi hemen çıkarttım igne paslı da değildi aşı olmama gerek var mı?
Cevapla