Zayıflamazsam intihar edeceğim.. Nolur bir şeyler tavsiye edin?

lise yıllarında çok şişmandım. obezdinm. gittikçe kilo verdim. Sonra geçen yaz olduğum en az kiloya indim. Ve çok mutlu olmuştumgüzelleşiyorudum. Bu kış birden 1-2 ay içinde geçen yaz başındaki halimden bile daha şişman oldum. Ama bu kadar şişmanlamam için neden yoktu. yine yürüyüş yaptım çok çok yemiyorum zaten. Ama yazın iş güç oluyor zayıflamak daha kolay oluyor. Şimdi yine iş güç başladı adi nankör turizm sezonu, yani yazın çalış kışın yat. Ben artık gerçekten güzel olmak istiyorum. Lütfen bir şeyler tavsiye edin. Psikolojim çok bozuldu artık! Bir türlü zayıflayamıyorum..
Zayıflamazsam intihar edeceğim.. Nolur bir şeyler tavsiye edin?
Cevapla