Sizce ince kemikli olmak mı avantaj yoksa iri kemikli olmak mı?

Bir erkek olarak ince kemikli olmama bana gerçekten koyuyor. Çevremdeki insanların benden daha iri kemiklere sahip olmasından ötürü bazen kendimi ezik hissediyorum. Neden hayvan gibi kemiklerim olmadı benim neden? Evet arkadaşlar başlıktaki sorum hakkında görüşlerinizi bekliyorum.
Sizce ince kemikli olmak mı avantaj yoksa iri kemikli olmak mı?
Cevapla