İnce kemiklilermi yoksa İri kemiklilermi avantajlı? Herkese +1?

Arkadaşlar çok merak ettiğim bir konu var ince kemikli insanlarmı avantajda yoksa irimi? İnce kemikli erkekler biraz çelimsiz duruyor mutlaka kilo alması lazım güzel durması için ama kas yaptığı zaman çok dehşet duruyor iri kemikli erkeklerse kas yaptığı zaman çok abartı ve kötü duruyor benim fıtness hocam ince kemik ve dehşet duruyor kasları bende iri kemiliyim keşke ince olsaydım diyorum ayrıca ileride yaşlanınca genç gösterme durumu varmış ince kemiklerin, sizde hangisi daha avatanjlı iri kemikleri, inceye dönüştürme şansı varmı?
İnce kemiklilermi yoksa İri kemiklilermi avantajlı? Herkese +1?
Cevapla