Kemiklerim çok ince, kemikli biri olsaydım diyorum. Ne düşünüyorsunuz?

Kemikleri çok ince olan biriyim, boyum 1.80 ama zayıfım, parmaklarım çok ince, kemiklerim çok ince, elim küçük, kolum ince, kafam bile çok küçük :( ne biçim bir genetik bu ya erkek dediğin böyle mi olur? Kızların bile bakıyorum bir çoğu benden daha kemikli. Yaşım 25. Bu duruma hiç mi bir çözüm yok? Keşke kemikleri iri bir adam olsaydım. Bu yüzden yaşım da hep küçük görünüyor
Kemiklerim çok ince, kemikli biri olsaydım diyorum. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla