Adetim parça parça kan düşüyor ve çok fazla kan kaybediyorum ne yapmalıyım? (resimli)?

Hiç böyle olmazdı bugün 2. günündeyim 2. günü çok gelirdi ama bu kadar değil :( 30 dakikayı bile geçmeden orkid doluyor :( ve parça parça kan da düşüyor :( Neden olabilir?


Adetim parça parça kan düşüyor ve çok fazla kan kaybediyorum ne yapmalıyım ? (resimli)?


Adetim parça parça kan düşüyor ve çok fazla kan kaybediyorum ne yapmalıyım? (resimli)?
Cevapla