Hiç böyle olmazdı bugün 2. günündeyim 2. günü çok gelirdi ama bu kadar değil :( 30 dakikayı bile geçmeden orkid doluyor :( ve parça parça kan da düşüyor :( Neden olabilir?
Adetim parça parça kan düşüyor ve çok fazla kan kaybediyorum ne yapmalıyım? (resimli)?
bir bayan olarak beni kendimden utandirdin bunu gidip bir doktora ya da doktor sitesine sorabilirdin en basitinden annene ablana teyzene sorsaydin.. bunu bayanların bile gormesi dinimizce uygun değilken erkeklere haram.. şimdi sen bunu buraya koyarken hiç mi utanmadin evet gizlisin belki seni kimse bilmiyor tanımıyor ama insanın önce kendisine saygısı olur edep haysiyet gizlilikle olmaz.. burada resim koyulmadan da geçen soruldu aynı soru.. o şekilde insanlar daha çok yardım etmişlerdi emin ol.. şimdi insanlara ve azicik kendine kendi mahremiyetine saygın varsa bu resim daha fazla gorulmeden sorunu kaldırmaya çalışırsın.. nasıl bir yetiştirme tarzı nasıl rahatlık anlamıyorum ki
Adet döneminde kadinlar ara sıra rahim duvarindakileri dışarı atar icsel temizlik anlican herkesde ara sıra olur korkulacak bişey değil ama bunu fotoğraflaman oldukça edepsizlik olmuş senin ozelin sonuçta
aslında bu soruyu burada sorman çok yanlış. çünkü burada sana yapılacak tavsiyeler yüzeysel olur. seni yanlış yönlendirebilr. hemen birkadın doğum uzmanına gitmen gerekiyor. lütfen bu sayfayı kapat ve doğruca doktora git. geçmiş olsun
bunu buraya resimli koyman çok iğrenç ama endişeni anlayabiliyorum, bu normal bir adet kanı değil bence en yakın özel polikliniğe falan başvur mazallah ciddi bir hastalıktır falan erken teşhis önemli.
Sacmalama l*n insaniz hersey oluyor sumuj de akiyor buyuk tuvaletimizide yapioz ona iyy demion ama tuvalete giderken unutma ordan caninin parcasi cikiyor birgun salak insan gay diye gurur duyuyor allahim ya soyletion beni
Bencede geldi bugun bunun daha ince uzun hali sanki bebek kordon ve ınce kese hali ama adetim hic gecmedi erken de oldum 4 gun bebekmidit szce ılk defa bu ay korunmadm sz anlıyor gbsinz sormak istedim
Arkadasim ar namus haya kalmamış yazık ya yemin ederim sen ve senin gibiler kıyamet alametisiniz ulan insan olan bunu buraya koyar mi hiç mi utanıp sıkılmadn be
En İyi Cevaplar