Ne güzel uzun tırnaklarım vardı ya 😔😔 ne zamana geçer acısı?

Serçe parmağım acıyor off


Çok derin dediğin bu mu? :D
Ben eskiden tırnak yiyodum bundan daha beterdi :D
1 hafta sonra uzar.
Tırnak yiyenlerinki leş oluyor genelde tahmin ediyorum ayy içim gitti :ss umarım
Sabsha acisi gecmis olacak 2 gun donrada tamsmen duzelir. Gecmis olsun.
Teşekkir ederim :(
Rica ederim.
Bende aynı durumdayım 😥
Sen de mi yedin :(
Cevap
6Cevap
yarabandı durumu birazda olsa kurtaracaktır :)
Hayır :)
kız altı üstü bir tırnağın gözükmeyecek ;D 1 hafta için değer mi :) tamam doğru cevabı veriyorum. Terramycin kullan birşeyin kalmaz :P
iğrenc ya gece gece midemi bulandırıosn :S
İğrenç deme :(
üfff iyi bilirim. 1 haftaya uzar.
Yaaa
Biraz zaman alir uzamasi
Neden
Derin kesilmis baya cunku
2 hafta bekle cici kız
😔😔😔😔
Sudan çıkarma ellerini:)
Bayağı geç uzar 3 güne bişi hissetmessin
geçmiş olsun öpeyim geçsin
:((((
5 10 sene
Sağll
3güne uzar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar