O kadar kilo verdim ama kimse fark etmiyor? Moralim ozuluyor? Sizce normal mi?

100 Kiloydum diyete başladım 6 kilo verdim 1.63 boyundayım, Kilo verdiğime çok seviniyoum Ancak başkaları belli değil felan diyorlar bu normal mi? Kilomun fazla oldugundan dolayı mı fark edilmiyor? ( Dalga geçicekler lütfen yorum yapmasın)
O kadar kilo verdim ama kimse fark etmiyor? Moralim ozuluyor? Sizce normal mi?
Cevapla