yaşım 41 bu ülkenin yakın dönem eskisini bilen biri olarak çok şeyin değşimini gördüm gıdada olan takla oyun vs hepsini gördüm ülke insanları bunun nedeni onlar istedi
beslenme ile kapatama diye oynadılar annen 40 sonlarında 50 başlarında muhtemel o bilir çocukken elma kesilip bırakılınca hemen kararırdı. Demir içeriği çok fazlaydı kabuk yapardı hava görünce. onu kaldırırsın elma sağlam yemeye devam. Şimdi 9 10 kat daha az demir var. Demir eksiği kapatırdı yani üzüm aynı şekilde mesela. B12 vs için ciğer, kırmızı et yemek lazım ona da erişimi kısıtladılar kalitesi düştü. İlaca mecbur bıraktı bayer dünyanın en büyük ilaç firması en büyük gdo tarımı da onların bünyesinde bir şirket. İlaçlar eskiden zor çıkar onaylanırdı. Şimdi basit etkileri bakılmadan satılıyor 1992 ye kadar lgbt dünya sağlık örgütü tarafından hastalık iken o tarihten sonra başlar lgbt artışı vs. Bunu beslenmenin hormonal sisteme etkisi üzerinden yapıyorlar erkekte lgbt artışı belirgin evet ama kadında adet olma yaşı 9 10 a kadar düştü 40 olmadan menopoz olan var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Omega 3 ve d3.
Önceden çok fena kullanıyordum bu ara sadece doğal elma sirkesi limon soda karışımı içiyorum içine bi çimdik te tuz enerji patlaması yaşıyorum
enerji cidden veriyorsa denerim bak sjjs
Bi dene ama köy yapımı elma sirkesi olacak market değil
Şu an onu yapmaya bile usendim ajshs ama denicem merak ettim sag ol
Son 3-4 yıldır kullanıyorum süper enerjinin yanı sıra sindirim ödem atma ve uyku kalitem de çok iyi oldu
Hayır kullanmıyorum en güzel takviye sağlıklı beslenmektit
saglikli beslenemiyorum ben sjsj
Bende beslenemiyorum bu aralar hepimizin ortak sorunu bu 😃
Hayır kullanmıyorum.
Bir ara spor sınavına hazırlanıyorum diye magnezyum almıştım. 3 4 tane kapsül duruyor hâlâ
Omega 3 atıyorum arada faydası var mı bilmiyorum hiç
Evlilikte "aşırı rahatlık" ve sınırsızlık isteyen bir erkekle yapabilir miydiniz?
Normal değil tabikide fare zehri içiyor olabilirsin yanlışlıkla
magnezyum yüksek dozsa uyku yapar. akşam iç
d vit, b12 yapar mi peki, magnezyumu yeni kullanmaya basladim çünkü ondan öncede vardi.
yok yapmaz. başka bir şey var. sıcaklar enerjiyi keser.
gıda mezunuyum o takviyeleri yanlış bulurum
nedenn ki
zararlı
yapay işler full kimyasal
doktor yazamıyor
formül standart değil
kim ne kadarına karar veriyor şüpheli
karaciğer böbrek safra kalp kemik beyin risk altında
yok ben reçeteli olanlardan bahsediyorum; b12, d vit, magnezyum çinko falan. direkt doktorum yazdi yani
abim onlar ilaç takviye markaları belli
ya tamam iste genel olarak bahsediyorum, hem ilac olarak hem de kendi kafasina gore belirli marka takviye kullanan var mi diye sordum. benzer seyler
tek bir cati altinda topladim hepsini skakajs
ben yanlış bulurum doğal varken
dogal ne var ki
kaç yaşındasın? anlatırım
yasim dogru 21
yaşım 41
bu ülkenin yakın dönem eskisini bilen biri olarak çok şeyin değşimini gördüm
gıdada olan takla oyun vs hepsini gördüm
ülke insanları bunun nedeni
onlar istedi
doğru aslında ilaçlar, takviyeler insan icin yararli gibi gorunen büyük zararlar.. bunu farkindayiz da maalesef ihtiyaç duyuyoruz
beslenme ile kapatama diye oynadılar
annen 40 sonlarında 50 başlarında muhtemel
o bilir çocukken elma kesilip bırakılınca hemen kararırdı. Demir içeriği çok fazlaydı kabuk yapardı hava görünce. onu kaldırırsın elma sağlam yemeye devam.
Şimdi 9 10 kat daha az demir var. Demir eksiği kapatırdı yani üzüm aynı şekilde mesela. B12 vs için ciğer, kırmızı et yemek lazım ona da erişimi kısıtladılar kalitesi düştü. İlaca mecbur bıraktı
bayer dünyanın en büyük ilaç firması en büyük gdo tarımı da onların bünyesinde bir şirket.
İlaçlar eskiden zor çıkar onaylanırdı. Şimdi basit etkileri bakılmadan satılıyor
1992 ye kadar lgbt dünya sağlık örgütü tarafından hastalık iken o tarihten sonra başlar lgbt artışı vs. Bunu beslenmenin hormonal sisteme etkisi üzerinden yapıyorlar
erkekte lgbt artışı belirgin evet ama kadında adet olma yaşı 9 10 a kadar düştü 40 olmadan menopoz olan var
ne deseniz doğru ya, haklisiniz hicbir seye guven kalmadi
Hayır ihtiyaç duymuyom
Protein alıyorum bazen
Folik asit kullanıyorum bir süredir
Sebep ne
sebebini bilmiyorum iste, özellikle kullanmaya başladığımdan beridir ruh gibi geziyorum
Bilip bilmeden kullanmayın bunları
yok direkt doktor reçeteli
Ferritin kullanıyorum
Evet kullanıyorum
Evet Multivitamin ve omega 3
Hayır kullanmıyorum
D vitamini
Yok hayır
Hayır kullanmıyorum