CRP yüksekliği yani kanda enfeksiyon, halsizlik, sersemlik yapar mı? Enfeksiyon geçince kendime getirmeyeyim, çok halsizim, sersemim, kafam uyuşuyor resmen
2 gü
CRP yüksekliği yani kanda enfeksiyon, halsizlik, sersemlik yapar mı? Enfeksiyon geçince kendime getirmeyeyim, çok halsizim, sersemim, kafam uyuşuyor resmen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Geçmiş olsun. Crp sadece enfeksiyon da yükselmez, enfeksiyon da halsizlik yapar tabi
Neyde yükselir peki teşekkürler
Rica ederim enfeksiyon, romatizma hastalıkları, kanser, obezite, stres travma, kalp damar hastalıkları bunlardan birine bağlı olabilir yani bi çok hastalık yükseltir crp yi. Neden yükseldiğini bulmak lazım
Ya söyle aslında sağlık bilginiz var belliki kusura bakmayın vaktinizi alıyorum ama internette arastirinca korkunç şeyler çıkıyor devlet hastanesindede ilaç yazıp gönderiyorlar açıklama yapan yok bir ay önce idrar yolu enfeksiyonu vardı lökosit 320 crp 40 wbc 22 idi ilaç yazdı doktor bir kes kullandım ağır geldi bıraktım sonra 15 gün kadar önce haksızlık baş dönmeleri başladı 10 gün dayandım artık çok kötü olunca 5 gün önce tekrar doktora gittim idrarımda enfeksiyon yoktu geçmiş sanırım ama kanında enfeskiyon var dedi doktor crp 20 wbc 20 olmuştu antibiyotik yazdı ben ilacı aldım köye geldim burasıda merkeze çok uzak hastane imkanı yok antibiyotigi üç kez içtim düzensiz içtim en son dozda sidddtli kaşıntı falan olunca bıraktım doktora pazartesi gidicem ama çok korkuyorum panik atakta var artık nörolijk biseymi diye düşünmeye başladım başımda bir ağırlık sersemlik halsizim çok değerler yarıya düşmüş aslında ama ben neden bu bitkinin düştün pazartesiye kadar tehlikeki bişey olur mu diye korkuyorum
Wbc ve crpnin düşmesi iyiye işaret aslında enfeksiyona bağlı halsizlik bitkinlik olabilir. Bol su için idrarınızıvtutmayın geldiği gibi yapmaya çalışın tuvaletten sonra temizliği önden arkaya yapın iç çamaşırınızı sık sık değiştirin pamuklu iç çamaşırı kullanın iç çamaşırlarınızı yüksek ısıda yıkayın giymeden önce mikroplar iyice kırılsın diye iç çamaşırınızı ütüleyin. Dinlenin pazartesi muhakkak doktora gidin eğer çok kötü hissederseniz beklemeyin acile gidin panik yapmayın. Eğer antibiyotik çok kaşındırdıysa dediğiniz gibi kullanmayın hayati tehdit edici yan etkiler yapabilir.
Evet, enfeksiyonlar sıklıkla halsizlik ve sersemlik yapar. Vücut mikroplarla savaşırken enerjisini bağışıklık sistemine yönlendirir; bu da bitkinlik, baş dönmesi ve kafa karışıklığı gibi belirtilere yol açabilir. Şiddetli veya uzun süren sersemlik durumunda mutlaka doktora başvurmak gerekir.
Ya söyle aslında bir ay önce idrar yolu enfeksiyonu vardı crp 40 wbc 22 idi 15- gün kadar önce başladı halsizlik kalkamaz olunca gittim doktkra idrar yolunda enfeskiyon kalmamış ama kanda var crp 20 wbc 20 ye düşmüştü ama ilaç kullanmadım yeni başladım ilaca ilaçsız savaştığı icinmi bu kadar bitkinim doktorlarda bişey demiyoki antibiyotik verip gönderiyor gecermi ilaçla
Yapar