4 gü

Majör depresyon dayım ve çok acı çekiyorum şu an da kısa süreliğine beni ne rahatlatır ne yapcam yürüyüş iyi gelmiyor 😭😭?

Majör depresyon dayım ve çok acı çekiyorum şu an da kısa süreliğine beni ne rahatlatır ne yapcam yürüyüş iyi gelmiyor 😭😭?
Cevapla