12 gü

Sebep yokken mutsuzluk, öfke patlamaları ve sürekli ağlama depresyon belirtisi mi?

Bir sebep olmadığı halde hep mutsuzum, öfke patlamaları geçiriyorum, sürekli ağlıyorum. Sizce neden olabilir?
Sebep yokken mutsuzluk, öfke patlamaları ve sürekli ağlama depresyon belirtisi mi?
Cevapla