Bir sebep olmadığı halde hep mutsuzum, öfke patlamaları geçiriyorum, sürekli ağlıyorum. Sizce neden olabilir?
12 gü
Sabah akşam her gün 10 kere oku iyi gelir inşaAllah Eüzübillahimineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim süb-ha-ne rab-bi-yel a-liy-yil a-lel veh-hab elhamdülillahi rabbil alemin hamden yu-va-fi ni-a-me-hü ve yu-ka-fi-u me-zi-deh allahümme salli ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim allahümme bi-hakkı seyyidi muhammed ve ali seyyidi muhammed sal-lal-la-hu ala seyyidina muhammedin salaten hüve eh-le-ha ve as-le-ha allahümme salli ve sellim ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi salaten tü-ar-ri-fü-na biha iy-yah allahümme salli ve sellim ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi salaten tü-di-mü biha hudurana ileyke allahümme salli ve sellim ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi salaten tes-lü-kü-na biha meselike evliyaike allahümme salli ve sellim ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi salaten tü-vef-fi-ku-na biha-li a-me-lis-sa-li-ha-ti allahümme salli ve sellim ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi salaten tü-di-mü biha fi zikrike ve fikrike sü-ru-ra-na allahümme salli ve sellim ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi salaten tem-hu-vü biha fi za-ti-ke za-va-ti-na şeriat ken-zi hak mif-tah tarikat allahümme salli ala seyyidina ve ne-biy-yi-na muhammedin salaten ten-ha-lü-na biha hub-be alihi ve ashabihi ec-ma-in allahümme salli ve sellim ve barik ala seyyidina muhammedin kerimil a-ba-i vel ümmehat rabbi ev-zı-ni en eş-ku-re ni-me-te-kel-le-ti e-nam-te aley-ye ve ala validey-ye ve en a-me-le salihan terdahu ve aslih-li fi zür-ri-ye-ti allahümme salli ala muhammedin ve ali-hi vağ-fir-li ver-ham-ni veh-di-ni verzukni ve a-fi-ni vec-bur-ni allahümme salli ala seyyidina muhammedin bi-kaderi hub-bi-ke fihi ve zidni ya mevla ya hub-ben fihi vebi ca-hi-hi indek fer-ric an-ni ma-ena-fi ilahi la eselüke rad-del kadai bel eselükel lütfe fihi ve ala alihi ve sahbihi ve sellim sal-lal-la-hu ala seyyidina muhammed sal-lal-la-hu aleyhi ve sel-lem allahümme salli ve sellim ala seyyidina muhammed el-fa-ti-hi li-ma uğ-li-ka vel ha-ti-mi li-ma se-be-ka na-si-ril hakkı bil hakk vel hadi ila sı-ra-tı-kel müstakim ve ala alihi hakka kadrihi ve mik-da-ri-hil azim a-de-de-ma ve-si-a-hu il-mul-lah allahümme salli ala seyyidina muhammed ve ala ali seyyidina muhammedi-nil-le-zi ma vü-li-de mis-lu-hu fil vücudi ve lem yuced mis-lu-hu kat-tu es-sa-la-tu ves-selam bi-adedi ma-fi il-mil-lah aleyke ve ala alike ya seyyidena ya rasulallah huz-bi-yedi gal-let hi-le-ti edrikni allahümme salli ve sellim ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi salaten tü-kav-vi biha i-ga-ne-na allahümme inni eselükel hüda vet-tu-ka vel iffete vel ğına allahüm-me-cal-ni fi na-za-ri sa-gi-ran ve-fi a-yu-nin-nas kebir allahümme salli ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim amine ya rab-bel alemin amin bi-ca-hin ne-biy-yil emin amin el-fu el-fi amin...
Hayır tabikide her şeyi depresyona bağlayıp insanları anormal gibi gösteren sistemi reddediyorum. İnsansın yaa duygusal patlama olabilir insan bazen dolup taştığında patlıyor kadınların hormonları çok farklı regl olacakları zamanda bunu yaşıyorlar hassas ve hormonalde olabiliyor zor bir hayatın olabilir ağlamak kadar normal bir şey yok duygularını sinir sistemini regüle ediyorsun ağla gitsin yaa kendine bir isim bulma izzet güllünün çok güzel bir lafı vardır kırmızı elma da elmadır yeşil elmada elmadır zorlanmış olabilirsin kendini çok düşünüp daha çok dibe çekme aktivite bul yürüyüşlere çık git kahve içmeye evde durma ama sürekli çalışıyorsanda kendine ekstra aktiviteler bul olabilir de geç her başına gelen şey için olabilir de ve tavsiye izzet güllüyü dinle 😘🫂
Reglim evet
Ondandır bak bende olacağım bende her şeye gözüm doluyor ağlıyorum sakın kendini tutma ağlaa bırak aksın çünkü o rahatlatıyor içsel sıkıntı bakıyorsun bir şey yok sanıyorsun ama hormonlardan dolayı öyle oluyor bu gayettte normal kendine tanı teşhis koyma sen insansın ve bu çokkkk normallll🫂
Çok bunaldığında inşirah olu bol bol dua ett için ferahlar♥️
Bence bir defter tut kendine ilk başına ben ne hissediyorum yaz sonra hissettiklerini tek tek yaz kaygılarını korkularını içinde ki mutsuzluğu aklına gelen her şeyi
Bende yazıyorum zaten aşkım
Kimseye bakmaaa ne yaşadığını sen bilirsin her şeyi anormalleştirme Allah gönlüne ferahlık versin 🌸
Cevap
4Cevap
Bence bı hocaya görün derim derim depresyon ya da herhangibir hastalık diyil bence
Spora yönel enerjini dağıt azalmalar çok olur özgüvenin de gelir yerine
Evet büyük sıkıntı
dizel birsz
Güvensizlikten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?