Cok zor durumda kaldiginda sabredip sabredip en sonunda ofke krizi gecirmek veya sinirlenip bağırmak psikolojik bozukluk mudur?

Bu her zaman olmuyor nromal hayatta cok sakinim disarida biriyle kavga etsem de oyle kolay kolay ofke nobeti gecirmiyorum sadece vok kiskirtilip psikolojik manipuleye ugrarsam ve sabredemezsem gucum kalmadiysa oliyor
Cok zor durumda kaldiginda sabredip sabredip en sonunda ofke krizi gecirmek veya sinirlenip bağırmak psikolojik bozukluk mudur?
Cevapla