Vaktim yok, gece gece mevzunun içerisinde buldum kendimi sağlam geçirdim de bir iki tanesi boşa gitti, nereye vurduğumu da bilmiyorum. Çatlak var gibi sanki öyle hissediyorum nedense
Kız kardeşimle sahile yürüyüşe çıktık. Bekle ben kahve alıp geleceğim dedim. Döndüğümde ablamı korkmuş vaziyette gördüm. Ne oldu dedim söylemedi, zorla söylettim. Birileri gelip rahatsız etmiş bir yerde oturalım, instagramın falan var mı gibisinden. Ben de duyunca delirdim. Baktım az ileride bankta oturuyorlar, hiç bişey demeden aniden sağlı sollu giriştim. Nerelilerdi bilmiyorum ama arapça ingilizce hafif türkçe bişeler konuştular. 2 sini indirdim, diğer arkadaşı kırık şekilde türkçe, arapça ya da farsça karışımı bilmiyorum, dur abi falan dedi. Ablam da bana vurmaya çalıştı, canım falan dedi, zor durdurdum kendimi. Ablam halen konuşmuyor.
Sana bir şey. Olmasından korkmuştur ben de takip ediliyorum Arap mı ne boksa yabancı olduğu kesin , yavşssağa vurdum annem de sen niye vuruyorsun ya bırsey çıkarsa bıcaklasa seni gibi şeyler söylüyor nerdeyse herifi koruyor dıcem o denli 😄 koruma içgüdüsü takılma Barış konuş
Valla şu an sinirliyim. Yarın konuşursa konuşurum artık. Bu araplarda, türk kızı hayranlığı var, öyle bir sağlam geçirdim ki, dudak, burun kan içinde yerdeydi, senin de öcünü aldım bir daha da türk kızı istemez muhtemelen 😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kırık olsa hareket ettirmezsiniz kemik çatlamış olabilir fakat röntgen çektirmekte fayda var
Vaktim yok, gece gece mevzunun içerisinde buldum kendimi sağlam geçirdim de bir iki tanesi boşa gitti, nereye vurduğumu da bilmiyorum. Çatlak var gibi sanki öyle hissediyorum nedense
Çatlak olursa kemik kaynar o şekilde riskli kısaca siz bilirsiniz yine de
Teşekkür ettim. Bakalım geçmezse giderim
Olay neydi
Kız kardeşimle sahile yürüyüşe çıktık. Bekle ben kahve alıp geleceğim dedim. Döndüğümde ablamı korkmuş vaziyette gördüm. Ne oldu dedim söylemedi, zorla söylettim. Birileri gelip rahatsız etmiş bir yerde oturalım, instagramın falan var mı gibisinden. Ben de duyunca delirdim. Baktım az ileride bankta oturuyorlar, hiç bişey demeden aniden sağlı sollu giriştim.
Nerelilerdi bilmiyorum ama arapça ingilizce hafif türkçe bişeler konuştular. 2 sini indirdim, diğer arkadaşı kırık şekilde türkçe, arapça ya da farsça karışımı bilmiyorum, dur abi falan dedi.
Ablam da bana vurmaya çalıştı, canım falan dedi, zor durdurdum kendimi.
Ablam halen konuşmuyor.
Bir anda mevzunun içerisinde buldum kendimi
Çok kötü olmuş geçmiş olsun insan deliye döner bu durumda ablanız da korkmuş ondan kızmış size siniri geçince sakinleşir merak etmeyin
Gelip özür dilesin konuşayım valla yoksa konuşmam. 3 kişilerdi ablam da geldi 4 kişi oldular resmen. Tek kaldım. Bir de utanmadan sırtıma vurdu.
Bir anda belanın içerisinde buldum kendimi. Uzak durdukça üzerime çekiyorum.
Korkmuş size bişey olacak diye biri bıçak çekse Allah korusun oda haklı kendince ikiniz de sakinleşince konuşursunuz
Öyle yapacaz artık. Teşekkür ederim değerli yorumun için ☺️
Sana bir şey. Olmasından korkmuştur ben de takip ediliyorum Arap mı ne boksa yabancı olduğu kesin , yavşssağa vurdum annem de sen niye vuruyorsun ya bırsey çıkarsa bıcaklasa seni gibi şeyler söylüyor nerdeyse herifi koruyor dıcem o denli 😄 koruma içgüdüsü takılma Barış konuş
Valla şu an sinirliyim. Yarın konuşursa konuşurum artık. Bu araplarda, türk kızı hayranlığı var, öyle bir sağlam geçirdim ki, dudak, burun kan içinde yerdeydi, senin de öcünü aldım bir daha da türk kızı istemez muhtemelen 😅
Bi tane vuramadılar. 3 kişilerdi. Erkeklik adına bişey yok bunlar anca kadına kıza yavşarlar
Olabilir. Acilden bir film çektir
Çok ağrıyor o an bişey hissetmedim. Bandaj sardım sabaha kadar biraz düzelse yeter
Geçmiş olsun. Bir yere vurmuş çarpmış olabilirsin.
Mevzu çıktı 3 kişilerdi salladıpım yumrukların 2 tanesi o an nereye gitti bilmiyorum.
Kırık yoktur olsa şişer ve ağrır
Kardeş çok sağlam vurdum muhtemelen başka yere de gitti attığım bir kaç yumruk. Ya çatlak var ya da kemik ezildi.
Duvarı yumruklama kral
Kanka ya banka geldi ya da direk vardı lavuğun arkasında direğe de gelmiş olabilir o an. 2 tane boşa gitti yumruk
Olabilir doktora git
Bakalım geçmezse yarın giderim artık
İhmal etme