
Lütfen ciddi cevap verin uzun zamandır böyle (senelerdir yani) bir yere sıkıştırdığımı hatırlamıyorum. o bosluk kisma dokununca acıyor. tek parmagimda var sadece neden olabilir nasil geçer?

Doktora gitmelisin bence çünkü düzeltilebilir birşey ve küçük bir operasyon yeterli oluyor düzeltilmesinde öyle ameliyat falan gerekmiyor
Nasıl bir operasyon cekmezler degilmi
uyusma geçtikten sonra sıkıntı oluyor mu ve tırnak tekrar ne kadar zamanda çıkar
Tamam canım çok teşekkürler
Cevap
0Cevap
Hiç bişey anlaşılmıyor
biraz kötü cektim ama orta kismi cokuk iste
Kesin darbe aldı o tırnak
hatırlamıyorum kapıya sıkışmış olabilir ama ne yapmam lazım doktora mi gideyim?
Git tabi belki o tırnağı tamamen çekip tırnak yatağına bakabilirler.
acır ya tırnak cektirmek istemiyorum korkuyorum. hangi bolum doktoru bakıyor
Lokal aneztesi ya da genel yapabilirler acı duymazsın korkma genel cerrahi bakıyor diye biliyorum.
Tamam teşekkürler canim
Rica ederim geçmiş olsun.
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar