8 gü

Sürekli kendimi kötü hissediyorum, bu psikolojik boşluktan nasıl çıkarım?

Güncellemeler
8 gü
Yksye dördüncü girişim olacak üzülüyorum bu kadar sınava girdiğim için 11. Sınıf ve 12. Sınıf hastalıktan dolayı okuldan oldum ilk girişim böyle oldu ikinci girişim maddiyat yetersizliği vardı elimdeki imkanlarla uğraştım birşeyler yapmak için ama olmadı nasıl çalışması gerektiğini bilmiyordum ve üçüncü de aylarca yüklenip sonra yine saldım hatta sınava girmeyecektim annem zorla soktu şimdi dört olacak adam akıllı hazirlanamadim maalesef
Sürekli kendimi kötü hissediyorum, bu psikolojik boşluktan nasıl çıkarım?
Cevapla