Güncellemeler
8 gü
Yksye dördüncü girişim olacak üzülüyorum bu kadar sınava girdiğim için 11. Sınıf ve 12. Sınıf hastalıktan dolayı okuldan oldum ilk girişim böyle oldu ikinci girişim maddiyat yetersizliği vardı elimdeki imkanlarla uğraştım birşeyler yapmak için ama olmadı nasıl çalışması gerektiğini bilmiyordum ve üçüncü de aylarca yüklenip sonra yine saldım hatta sınava girmeyecektim annem zorla soktu şimdi dört olacak adam akıllı hazirlanamadim maalesef
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kendine iyi gelecek şeyler yapan hobi edin arkadaşlarınla buluş kursa git en basidi kısa yürüyüş yap kendine güzel bir kahve yap kendi değerini bill 🌸
Değerim Yok benim benim gibi birinin değeri olamaz yalnız ve kaç kere sınava giren aptalın tekiyim
Öyle söyleme canım daha yaşın genç neler yaşayacaksıb bunlar seni olgunlaştıracak yeterki isyan etme sabret geçeceğine inan sen değerlisin :)
Ne zaman olacak neden diğerleri gibi değilim onlar en iyi okulları ilk girişinde kazanıyor
Kimse dört dörtlük değil ki inan senden daha kötü durumda olan insanlar var haline şükret daha kötüsü de olabilir kendini kendin kurtarabilirsin ışığını kimsenin söndürmesine izin verme sende mücadele et iyi okul kazananların senden inan hiçbir farkı yok :)
Teşekkür ederim Allah razı olsun dua eder misiniz bana iyu hisettmek için
Tabiki canım Allah zorluklarını kolaylaştırsın en kısa zamanda bütün güzellikler senide bulsun aminn 😊
Amin sağ ol 🙏
Kendinle ilgilen
İyi gelir.
Temizlik falan yap
Temizlik yaptım aslında ama aynıyım
Nerde yaşıyorsun
Neden sordun
İstanbul gibi büyük bir sehirdeydeysen çık bir kafeye falan
Tekte olsan iyi gelir
Tek çıkmak canımı sıkıyor hele Kafeye hiç gidemem yalnız gelmezler oraya ben arada kötü hissederim
Bazen yalnızlık ve içindeki boşluk insanın kendi merkezinden uzaklaşması dan kaynaklı.
Kendine bu şansı ver
Ne yapmam gerekiyor ki bilmiyorum
Sorun olmayacaksa özel konuşalım.
Kendını dınlemelısın, özguvenlı olmalı ve kendıne zaman ayırmalısın
Açıklamayı okur musun
Ankara dan ısen kazanmana yardım ederım
Nasıl yardım ediceksin ki
Ders calıstırırım kaynak temın ederım eğitimine yardım ederım odaklanmanı saglarım
Değilim Ankara 'da ama çok mu aptalım bu kadar girişim olduğu için
Hayır degılsın sadece duzensız calısıyorsun
Çözüm nedir abi tekrardan gireceğim uniye yerleşip
Sana iyi gelecek şeylerle
Neden kötü hissediyorsun?
Açıklamayı okuyun
Sana bir şey söylimmi ben yks ye 6 kere girdim :) bu yapamadığım için değil istediğim bölüm denk gelmediği için. O yüzden hedefin neyse denemekten yapmaktan vazgeçme kendini kötü hissetme. İnsan her yaşta okuyabilir. Okumanın yaşı yok. Bunu unutmamalısın
Geçer birkaç güne