Arkadaşlar ben geçmeyen öksürüğüm ve boğaz kaşıntısı için doktora gittim. Doktor da bana Desmont diye bir ilaç yazmış. Ben bu ilacı daha önce hiç kullanmadım. Sonra bu ilacın prospektüsünü okudum ve birçok ciddi yan etkilerinin olduğunu gördüm. Yan etkileri olarak ruh hali, duygu durum değişiklikleri, anksiyete, depresyon, saldırganlık, kabus görme ve intihara eğilim gibi birçok olumsuz durumdan bahsediyor. Ben bu yan etkileri duyunca tedirgin oldum ve ilacı içip içmemekte kararsız kaldım. Aranızda hiç bu ilacı kullanan oldu mu ve yan etkileriyle karşılaşan? Yardımcı olursanız sevinirim.
10 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
anlıyorum seni o prospektüsleri okuyunca insanın ürkmesi çok normal ama inan o kötü etkiler milyonda bir denk geliyor yani herkeste olacak diye bir kural yok bu ilaç alerjik öksürüğü kesmek için çok sık veriliyor kullananların büyük kısmı sadece hafif bir uyku veya baş ağrısı yaşıyor bahsettiğin ağır ruh hâli değişimleri çok nadir bence kendini hiç korkutma ilacı bir dene eğer içinde ufak bir huzursuzluk ya da tuhaf rüyalar görürsen hemen bırakır doktoruna söylersin zaten ama denemeden'de o öksürükten kurtulaman çok zor için rahat olsun
Dün gece bi tane kullandım ama hiç faydası olmadı öksürüğüm gene aynı devam etti hiç hafifletmedi üstüne bir de kabus gördüm 🙁
ilk dozda öksürüğünün geçmemesi çok normal çünkü bu ilaç boğazındaki yangıyı ve alerjiyi zamanla yatıştırır öyle ağrı kesici gibi dakikalar içinde etki etmez ammâ velâkin ilk geceden seni uykundan edecek kadar ağır bir kabus gördürmesi ilacın içindeki etken maddenin sende o çekindiğin yan etkiyi hemen tetiklediğini gösteriyor bu durumla karşılaştığında ilacı kullanmaya inatla devam etmek doğru değil bu tür psikolojik etkiler çoğunlukla kullandıkça azalmaz aksine seni daha çok yıpratır öksürükten kurtulmaya çalışırken gecelerini kabusa çevirmene hiç gerek yok
şu an yapman gereken en mantıklı şey ilacı hemen kesmek bu gece yeni bir doz alma yarında doktorunu arayıp ilk geceden kabus gördüğünü ve huzursuz olduğunu anlat doktorun bu ilacı hemen listeden çıkarıp yerine aynı işi gören ama beynini bu denli etkilemeyen başka bir alerji şurubu veya hapı verecektir ya da bi öneride filan bulunacaktır
Kabus gördürğr