Güncellemeler
19 gü
Nefes darlığı yaşıyorum, mide bulantısı, yeme içme isteği yok. Yaşayan oldu mu hiç, lütfen yardımcı olur musunuz arkadaşlar? Acile gittim bir şey yok, doktora gittim kan tahlili istedi, değerler normal çıktı, bir şey yok dahiliye ye gittim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Nefes darlığı bende yaşıyorum maalesef birde havalar ısındı hiç temiz hava gelmiyor maalesef geçmiş olsun
Bende mide bulantısı yeme içme isteği yok kaç gündür ağlamaktan helak oldum
Aaa neden inşallah aşk işi için değildir
Dahiliye gittim bişey yok kan tahlili normal çıktı yarında psikiyatri ye gidicem
Dahiliyemi yönlendirdi psikoloğa yoksa kendi kararın mı
Kendi kararım bende panik atak da var akşamları bı hap kullanıyorum
Daha çok annemi arayıp onun üstüne ağlıyorum
Tekmi yaşıyorsun
Yok evliyim otizmli bir oğlum var günlük hayatta çok yoruluyorum bu kaç haftadır hastayım moralim bozuk pisikolojikmen çökmüş durumdayım
Sende de sürekli esneme oluyor mu
Doktora vs gittin mi sigara bişey kullanıyor musun
Allah sabır versin
Evet bendede sürekli esneme oluyo nargileye yeni başladım sigarada arada içerim
Ben 6, buçuk yıl içtim sigara bırakmaya karar verdim şu aralar içmiyorum içtiğimde panik oluyorum nefesim kesiliyor çevremde kiler de korkutu beni
Sende astım var direkmen demek vontelin kullansana
Bilmiyorum işte bir doktora gitmeliyim reçetesiz kulanamam
Bende bunların hepsi stresten heyecandan oluyor psikolojik olabilir
Bilmiyorum ki yarın psikiyatriye randevum var gitsem beni göğüs hastalıklarına yönlendirir mi sence hani tam öğrenme amaçlı
Yani ben yaşadığım şeyi söyledim psikolojik Olmayadabilir eğer sen bu problemi yaşadığından beri hayatında farklı giden canını sıkan şeyler varsa panik atak gibi bişey yaşıyor olabilirsin yemekten bu yüzden kesilmiş olabilirsin uyurken falanda nefesin sıkışıyorsa bende aynı şeyleri yaşadım problem ortadan kalktığı an o sıkıntılarda geçmişti ama sen yinede baktır hastanede altında başka şeylerde yatıyor olabilir
Bende de panik atak var akşamları içiyorum saat 8de benim otizmli bı oğlum var stres yaşıyorum çok yoruluyorum yarın psikiyatriye gidecem zaten çünkü arada ağlama krizine giriyorum korkuyorum kötü bişey çıkar diye de
Göğüs hastalıkları işte
Teşekkürler
Göğüs hastalıkları ya da psikolojik olabilir
Dahiliye gittim kan verdim dün sonuçlar normal çıktı yarın psikiyatriye randevum var da ona desem beni randevusuz göğüs hastalıklarına yollarsa iyi olur
Birden kalbim hızlı hızlı atıyor korkuyorum sonra kötü şeyler geliyor aklıma ağlıyorum
Panik ataktandır doktora rica et yardımcı olur mutlaka
Ya bı saat önce ağladım çok kötü oldum sürekli kalbim hızlı hızlı atıyor korkuyorum aklıma kötü şeyler geliyor ölücem deliricem gibi
Panik atak için ilaç kullanıyor musun?
Sık sık nefes alıyorum olmayınca korkuyorum göğsüm ağrıyor
Evet saat akşam 8de alıyorum citol
Aldım yatağa girdim uyumaya çalışıyorum
Her zaman mı böyle oluyorsun?
Yok iki yıldır kullanıyorum bu ilacı gayet iyiydim bı gece saat 12 civarı bayram temizliği yapıyordum son işleri yapıp uzandım aniden oldu acile gittim uyku ilacı verip gönderdiler üç kezdir böyle oluyor geceleri gündüz de öyle ama daha hafif
Sürekli esniyorum esnemekten bitkin düşüyorum artık
Göğüs hastalıkları
Teşekkürler
Göğüs hastalıkları
Tam randevu bulamıyorum