Sağlık 23 gü Aşırı kilo kaybı neden olur yemek yesem bile kilo alamıyorum ne yapmalıyım? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yemek yiyorum ve hemen tuvalete çıkıyorum, ne yapmalıyım? Yediğim şey midemde kalmıyor gibi. Aşırı kilo kaybı neden olur yemek yesem bile kilo alamıyorum ne yapmalıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Sakizseda Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% 23 gü Bağırsaklarında bakteri var o yüzden bir dışkı testi vermen gerekiyor halsizlik falan da çok yapar o 0 12 Yorumla Soran 23 gü İshal de yapıyor Yorumla Sakizseda 23 gü İşte bakteri var cpr yüksektir şimdi hatta 3-4 defa büyük tuvaletine çıkıyorsundır günde Yorumla Sakizseda 23 gü Doktora git ve dışkı testi kan testi iste yoksa iyice halsiz bırakacak seni Yorumla Soran 23 gü Dışkı testi yaptırmaya korkuyorum ya Yorumla Soran 23 gü Çok halsizim yediğim şeyi birgun sonra İshal yüzünden geri boşaltıyorum Yorumla Sakizseda 23 gü Korkulacak bir şey yok idrar testiyle aynı şekilde oluyor popodan direkt almıyorlar merak etme aynı idrar testi gibi Yorumla Soran 23 gü İdrar testi de yaptırmadı daha önce. Bir ay önce bir hafta boyunca kustum şimdi de kusma geçti ama ishal başladı Yorumla Soran 23 gü İdrar testi de yaptırmadım daha önce. Bir ay önce bir hafta boyunca kustum şimdi de kusma geçti ama ishal başladı Yorumla Soran 23 gü Sürekli ishalim ve geçmiyor hiçbir şekilde Yorumla Sakizseda 23 gü Aynı durum başıma geldi bir an önce doktora git yoksa antibiyotikler işe yaramıyor iğne veriyorlar o da bir buçuk hafta sürüyor en azından bakteri daha artmadan doktora git Yorumla Soran 23 gü Bakteri değilse belki başka bir sorun da olabilir Yorumla Soran 23 gü Yemek yiyorum yediğim midemde kalmıyor sürekli kendimi halsiz bitkin hissediyorum Yorumla
PijamalıWampirr Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 100% 23 gü Basit bir mide problemide olabilir önemli bir hastalıkta olabilir baktırman lazım 0 0 Yorumla
Feyzairmakgul20 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 87% 23 gü Sağlık konusunda 477 cevap paylaştı. Metabolizma hızlı bende aynıyım 0 4 Yorumla Soran 23 gü Yok ben sürekli ishal oluyorum bir sıkıntı var gibi Yorumla Feyzairmakgul20 23 gü He o durum kötü doktora görün mutlaka ben günde iki kez normal çıkıyorum bende aynı aşırı zayıfım hatta senden de zayıfımdır 1.75 boy 47 kilo Yorumla Soran 23 gü Ben 160 im kilom 60 civarındaydı 5 kilo falan verdim Yorumla Soran 23 gü Çok aşırı kilo verdim ve çok halsiz hissediyorum kendimi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bağırsaklarında bakteri var o yüzden bir dışkı testi vermen gerekiyor halsizlik falan da çok yapar o
İshal de yapıyor
İşte bakteri var cpr yüksektir şimdi hatta 3-4 defa büyük tuvaletine çıkıyorsundır günde
Doktora git ve dışkı testi kan testi iste yoksa iyice halsiz bırakacak seni
Dışkı testi yaptırmaya korkuyorum ya
Çok halsizim yediğim şeyi birgun sonra İshal yüzünden geri boşaltıyorum
Korkulacak bir şey yok idrar testiyle aynı şekilde oluyor popodan direkt almıyorlar merak etme aynı idrar testi gibi
İdrar testi de yaptırmadı daha önce. Bir ay önce bir hafta boyunca kustum şimdi de kusma geçti ama ishal başladı
İdrar testi de yaptırmadım daha önce. Bir ay önce bir hafta boyunca kustum şimdi de kusma geçti ama ishal başladı
Sürekli ishalim ve geçmiyor hiçbir şekilde
Aynı durum başıma geldi bir an önce doktora git yoksa antibiyotikler işe yaramıyor iğne veriyorlar o da bir buçuk hafta sürüyor en azından bakteri daha artmadan doktora git
Bakteri değilse belki başka bir sorun da olabilir
Yemek yiyorum yediğim midemde kalmıyor sürekli kendimi halsiz bitkin hissediyorum
Basit bir mide problemide olabilir önemli bir hastalıkta olabilir baktırman lazım
Metabolizma hızlı bende aynıyım
Yok ben sürekli ishal oluyorum bir sıkıntı var gibi
He o durum kötü doktora görün mutlaka ben günde iki kez normal çıkıyorum bende aynı aşırı zayıfım hatta senden de zayıfımdır 1.75 boy 47 kilo
Ben 160 im kilom 60 civarındaydı 5 kilo falan verdim
Çok aşırı kilo verdim ve çok halsiz hissediyorum kendimi
Stresten
metabolizman hizlı
hastalık vardır