İki gündür sigara içmiyorum ve içmeme sebebim içtikten sonra nefes alamıyorum, tıkanıyorum, öleceğim gibi hissediyorum. Korkuyorum, kaç yıldır kullanıyorum, ilk defa böyle şeyler başıma geldi. İçmediğim için de agresiflik var. Bunun için ne yapabilirim acaba? Nefes almamam psikolojik bir durum mu yoksa ciğerlerimde bir sorun mu var?
27 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Normal geçer
Mide bulantısı nefes darlığı normal mi bişey yiyip içemiyorum çok kötü hissediyorum
Tabiki normaldir. Sonuç olarak sigara yı yıllardır kullanıyormuşsun. Bir andada bırakınca vücut alışık olmadığı için böyle hissetmen normal ve 2-3 hafta boyunca kullanmazsan bu hissettiğin şeylerin geçmesini bekle.
Birer tane içiyorum vücudum titremeye kalbim hızlanmaya başlıyor
İçme o zmn
Yani kendimi tutamıyorum panik atak geçiyorum o yüzden bırakmayı düşünüyorum zaten panik atağı tetikliyor dedi doktor kullanma bırak dedi
Geçmiş olsyn
Teşekkürler 🥰 umarım geçer çok yoruldum
Haftaya psikiyatriye gidecem bklm
Sonuçları bildirmeyi unutna
Unutmam söylerim bakalım şu an direniyorum
Pes etmd
İnşallah içince iyi gelmiyor zaten bıraksam daha iyi içtim o kadar zarardan başka bir şey vermedi
Amin diyelim
Ayn desteğin için teşekkürler birazda olsa içim rahatlıyor motive oluyorum
Rica ederim
🫠🫠
Konuşmak istersrn her zaman burdayım
Tam teşekkürler 🙃
Bugün dahiliye gidim kansızlık olduğunu söyledi ve çok zayıfmışım kan tahlili sonucu yarın çıkıyor yarın tekrar gidecem bakalım
Kaç kilosun ki
57 kiloydum bı ay önce
Hiç bakmadım daha
Ya iştahım yok bişey yiyorum midem bulanıyor çok kötü hissediyorum acaba pisikolojikmen mi stresten mi anlamadım gitti eşim de evde değil gitti tek başıma sıkılıyorum
Konum at geleyim sjjsjsjjs
Siirt'te oturuyorum
Bende antep te
Uzakmis
Aynen dm gelsene
Ben yazamıyorum sen yazsana
tamam
Geri başla bari nasılsa olcen vakti gelince
Öyle de nefes alamıyorum nefes darlığı yaşıyorum
Yok yok takılıyorum zaten istikrarlı olman gerek bende yaşadım 3 sene oldu bırakalı ictigime lanet ediyorum
Yani çabalıyoruz
Çabanda başarılar diliyorum
Çok zor ya sürekli duygusallık agresiflik var
İlk başlarda ewet sonra çok rahatliyorsun. Spor yürüyüş yapabilirsin
şu an canın sıkıldığında moralin bozulduğu zaman neyle uğraşıyorsun mesela kafanı nasıl dağıtıyorsun
Ben baya değiştim 15 kilo verdim spora verdim kendimi o dönem. Şu ara sadece yürüyüş. Sağlıklı beslenme üzerine baya kafa yordum VS ugraslarim vardı diyim azmettim şu an zıpkın gibiyim sjsjsjjjj
Darısı başıma inşallah
Başarırsın ben bile başardım tanısan hayret ederdin emin ol
Ne güzel
Normal değil
Hangi doktora gitmeliyim sence
neden birden bire biraktinki
Panik ataklar geçiriyorum kaç gündür acile gittim enfeksiyon varmış az ciğerlerim de nefes alamıyorum diyip acile gittim gece doktor içme bırak dedi bende arada bı tane içmeye çalışıyorum kalbim hızlı hızlı atıyor korkuyorum sonra
enfeksiyon diyosa geçicidir ya ilac yazmadimı
Yazdı içiyorum ama korkuyorum o yüzden ya şu an icmedigim için depresyon dayım sürekli ağlıyorum çok yoruldum
kötü bi durum ya
Çevremde kiler beni korkutu yok felç kalırsın yoğun bakımlık olursun enfeksiyon pistir korktum bı tane içiyorum günde oda nefes alamıyorum aniden panik yapıyorum
doktor ilaç yazmış göndermiş sende çevrendekilerin lafıyla panik oluyon
Panik atak var bende maalesef şimdi bı kaç gün sonra tekrar doktora gidicem içim rahat etmez yoksa
çevremde panik atağı olanlar var
Evet berbat bişey ya
berbat kelimesi eksik kalır Allah kimseyi bu durumla sınamasın valla. ne zamandır var sende
İki yıldır ilaç kullanıyorum ama gün içinde de geçiriyorum sadece akşam bı doz alıyorum o kadar
ilaçlar panik atağa fayda etmiyo galiba öyle biliyorum sende olumlu bi etki yaptimi
Yok sadece geceleri uyku rahatlama sağlıyor du oda yok artık
Bilmiyorum eşim narsist bı insan aramızda çok fazla stres kaygı oluyor
Onun yüzünden bu haldeyim ailesi yüzünden
doğrudur iki tane arkadaşım var bu durumda ilaclar onlarada fayda etmedi
kimse evliliğinden memnun değil maalesef bu dönemde sende onlardan birisin galiba
Evet öyle ailesini görünce çok değişiyor ya ayrılmak istiyorsan git vs yani hassas dönemdeyim zaten bide o üstüme düşüyor
sıkıntı ya
Bı virüs var acaba virüs mü oldum
aklına her şey geliyo demi
Evet her an bişey olacakmış gibi ya da o gün içinde kötü bişey olsa rahat duramıyorum
Geçiyor aniden kötü bişey olsa tekrar ataklar halinde geliyor ölücem deliricem gibi gibi şeyler beynini durduramıyor sun
Ben bundan 10 önce antibiyotik aldım ve yan etki etti bende iki gün antidepresan kullanmadım yoksunluk çektim daha sonra tekrar devam ettim öyle geçti aniden bı gece tekrar çıktı ve acile gittim astım ataklarını önlemek için bı serum taktılar
zor.. şu anda sağlığın kıymetini senden daha iyi bilen olmaz
Evet öyle valla