Aylardır geçmeyen öksürüğüm, nefes darlığım ve balgamım var. Hırıltılı solunumum var. Bunun nedeni sigara olabilir mi? Sigarayı bırakmazsam ne gibi sorunlar olabilir?
Ablam farenjit olmuşsun diyor ama bilemedim
Sigarayı bırak diye boşa yazmayın denedim olmadı çünkü. Gerçekten de olmuyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet sigara olabilir. sigara öksürüğe, nefes darlığına ve balgamın artmasına neden olabilir. Sigara içmek akciğerleri tahriş eder, hava yollarını daraltır ve mukoza üretimini artırır. Bu durum öksürük, nefes darlığı ve balgamın oluşmasına yol açabilir. Sigara içenlerde kronik bronşit, amfizem ve kronik obstrüktif akciğer hastalığı (KOAH) gibi ciddi akciğer problemleri riski de artar. Öksürük, nefes darlığı ve balgam gibi semptomlar farenjit gibi solunum yolu enfeksiyonlarının yaygın belirtileridir. Sigara içimi, solunum yollarını tahriş eder ve enfeksiyon riskini artırır. Sigara dumanı, solunum yollarını tahriş ederek mukus üretimini artırabilir
Farenjittir.
Mevsim değişikliği olduğu için havalar ister istemez etkiler.
Bir de şehrin pis havası da eklenince kolay kolay geçmez.
Sigaranın etken olduğu kısım, rahatsızlığın daha uzun sürer ki, direkt solunum yollarını etkiliyor, normal bir şey.
Ciğerler balgam üretip atmaya çalışırken sigara zaten kolayca yeniden balgam birikmesini sağlıyor.
Bir uzmana görünmen en doğrusudur.