Kral kişisel olarak haklı olduğun bir olay olabilir. Ama bak sana basit bir örnek vereyim, günde üç beş kez blokta bulunan yazıcıya çıktı almaya gidiyorum, Yazditacagim 50 sayfa, yemin ediyorum 50 sayfa fotokopi çıkmadan bana 250 soru geliyor. Bakın hemen arkada danışma var oraya sorun ben buraya bakmıyorum diyorum küfür ede ede söylene söylene gidiyorlar. Ki hakikatten bilmiyorum. 70 dönüm üzerine kurulu şehir Hastanesi'nde bana falan doktorun odası nerde diye soran var. Hastanede 5000'den fazla doktor var ben sordukları dokturun adını hayatımda duymamisimdir, yerini bilmeyi bırak duymamisimdir. Adam Kalp damar Hastanesi'nde iken gelip nöroloji Hastanesi'nin konsültasyon odası nerde diye soruyor, bilmiyorum kral bilmek zorunda da değilim bilmem de mümkün değil, bu işle hastanenin şirket kısmının bir kısmı uğraşır onlar da danismalar olur, biz danışmaya sorun diyince sanki biliyor da killigina söylemiyoruz gibi küfür ede ede gidiyorlar. Meslekte dördüncü yılı hiç güvenlik veya polis cailgirmadim, iki üç kez polis çağırırım çıkın dışarı dediğim oldu onda da hastayla polemigin kavgaya dönüşeceğini bildiğim için söyledim çünkü kavga çıkarsa benim de canım can, adam çıkarıp bıçak sallasa güvenlik polis gelene kadar beni deşer, dolayısıyla o durumda o desmeden benim onu deşmem gerekir nefsi mudafaa kapsamında, ama olay o noktaya gelmesin diye dışarı çıkın polis cagiracagim yoksa dediğim üç dört kişi oldu. Onun dışında ben kendi alanimda benle ilgili olan hastalara yaklaşımım çok iyi valla dua ederek gidip sonraki gelişlerinde ellerinde kek börek ile gelen var sarma yapıp getiren var , numaramı alıp yıllardır özel günlerde bayramlarda arayıp soran var. Benim kendi bölümümdeki hastalarım gülerek eğlenirek giderler benden, ama ebesinin dedesinin nerde olduğunu soran hastalara ben de ya cevap vermiyorum ya da danışmaya sorun diyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sanki böyle daha iyi gibi birde sağlık personelleri konuşurken biraz daha iyi davransa bize iyiler var tabi ama geneli sorunsormaya korkuyorsun
Kanka o durum duzelmez.
Hayır haklı olduğum halde mesela ben geçen tarısıcaktım hastam vardı yakınım inan ilgilenmezler diye sustum
En ufak şeyde polis çağırıyorlar birde
Kral kişisel olarak haklı olduğun bir olay olabilir. Ama bak sana basit bir örnek vereyim, günde üç beş kez blokta bulunan yazıcıya çıktı almaya gidiyorum, Yazditacagim 50 sayfa, yemin ediyorum 50 sayfa fotokopi çıkmadan bana 250 soru geliyor. Bakın hemen arkada danışma var oraya sorun ben buraya bakmıyorum diyorum küfür ede ede söylene söylene gidiyorlar. Ki hakikatten bilmiyorum. 70 dönüm üzerine kurulu şehir Hastanesi'nde bana falan doktorun odası nerde diye soran var. Hastanede 5000'den fazla doktor var ben sordukları dokturun adını hayatımda duymamisimdir, yerini bilmeyi bırak duymamisimdir. Adam Kalp damar Hastanesi'nde iken gelip nöroloji Hastanesi'nin konsültasyon odası nerde diye soruyor, bilmiyorum kral bilmek zorunda da değilim bilmem de mümkün değil, bu işle hastanenin şirket kısmının bir kısmı uğraşır onlar da danismalar olur, biz danışmaya sorun diyince sanki biliyor da killigina söylemiyoruz gibi küfür ede ede gidiyorlar. Meslekte dördüncü yılı hiç güvenlik veya polis cailgirmadim, iki üç kez polis çağırırım çıkın dışarı dediğim oldu onda da hastayla polemigin kavgaya dönüşeceğini bildiğim için söyledim çünkü kavga çıkarsa benim de canım can, adam çıkarıp bıçak sallasa güvenlik polis gelene kadar beni deşer, dolayısıyla o durumda o desmeden benim onu deşmem gerekir nefsi mudafaa kapsamında, ama olay o noktaya gelmesin diye dışarı çıkın polis cagiracagim yoksa dediğim üç dört kişi oldu. Onun dışında ben kendi alanimda benle ilgili olan hastalara yaklaşımım çok iyi valla dua ederek gidip sonraki gelişlerinde ellerinde kek börek ile gelen var sarma yapıp getiren var , numaramı alıp yıllardır özel günlerde bayramlarda arayıp soran var. Benim kendi bölümümdeki hastalarım gülerek eğlenirek giderler benden, ama ebesinin dedesinin nerde olduğunu soran hastalara ben de ya cevap vermiyorum ya da danışmaya sorun diyorum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!