Kadınların toplum içindeki giyimine sizce de düzenleme getirilmeli mi?

Dün Twitter'da bir kadın (~ kadın) çekmiş bunu. Midem bulanıyor artık demiş bu teşhirdir demiş. Ya bu cidden kadınlara göre özgürlük mü? Yani illa bakıp kendimizden geçmemiz gerekmiyor bu görüntü edep kuralına göre aykırı giyinik gözükmüyor sadece boyanmış gibi bu aşırı bir teşhir ve neden suç sayılmıyor bir erkek böyle gezse polisler tutuklar, kadınlar ayağa kalkar ortalıkta sapık geziyor diye, ama kadın yapınca giyim özgürlüğü oluyor çok saçma. En mahrem yerlerinizi tayt içine sıkıştırıp millete servis etmeye hangi akılla keyif alıyorsunuz merak ediyorum

Kadınların toplum içindeki giyimine sizce de düzenleme getirilmeli mi?
Kadınların toplum içindeki giyimine sizce de düzenleme getirilmeli mi?
Cevapla