30 gü

Majör depresyon için hastanede yatış ve elektroşok tedavisi yaşayan var mı?

Yaklaşık 1 buçuk yıldır majör depresyon tedavisi görüyorum en iyi hastanede ama ilaçlar hiçbir işe yaramıyor ve çok fazla dissosiyatif ataklar geçiriyorum. Doktorlarım hastanede yatmam gerektiğini söylediler ama henüz karar veremiyorum ve elektro şok tedavisi de uygulanacak. Bu durumu yaşayan daha önce tedavi olmuş ya da hastalığı hala devam eden arkadaşlar var mı?
Majör depresyon için hastanede yatış ve elektroşok tedavisi yaşayan var mı?
Cevapla