Yaklaşık 1 buçuk yıldır majör depresyon tedavisi görüyorum en iyi hastanede ama ilaçlar hiçbir işe yaramıyor ve çok fazla dissosiyatif ataklar geçiriyorum. Doktorlarım hastanede yatmam gerektiğini söylediler ama henüz karar veremiyorum ve elektro şok tedavisi de uygulanacak. Bu durumu yaşayan daha önce tedavi olmuş ya da hastalığı hala devam eden arkadaşlar var mı?
30 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
bir arkadaşım vardı bipolar. hastanede 6 ay yattı. elektro şok tedaviside uyguladılar. şimdi fena değil ama bipolarda çekilmiyor sık görüşemiyorum artık
Evet bipolar psikoz olduğu için ömrün boyunca onunla yaşıyorsun Allah arkadaşına yardım etsin
Tedaviye dirençli depresyon olduğu için doğru karar almışlar endişelenme
Yani yatarak tedavi olmak iyi gelir mi? Anladığım kadarıyla bilgin var bu konularda
Evet yatarak tedavi bu aşamadaki bir hasta için en güvenli ve en iyi gelecek yoldur umarım olumlu sonuçlar alırsın bu arada bu tedavi yönetimini tam detaylı öğrenmek için alanında uzman birine sorabilirsin
Evet doktorlarım zaten söylüyor bunu
Yaşamadım ama bir arkadaşım hastası zor bir durum Allah yardımcısn olsun
Teşekkür ederim gerçekten çok zor Allah arkadaşına yardım etsin (
O ne ya kcınızdan hastalık uydurmayın bakın dalganıza
Bu tedaviler iyileştirmek konusunda iyi olmadığını söylüyorlar
İlaçları düzenli kullandın mı
Evet hep düzenli kontrollerim terapilerimde öyle
Günaydın, seni bu seviye getiren nedir
Allah inşallah acil şifalar verir
Elektrokonvulsif o elektroşok demeyelim de
Evet öyle
Allah c. c Şafi ismi ile şifa versin inşallah
Amin 🙏
Mazhar osman