merhaba herkes
çok şiddet gördüm babamdan, hem fiziksel hem de psikolojik olarak. her şeyden ağlamak istiyorum, çok kötüyüm. maddi olarak da çok sıkıntıyla büyüdüm. şimdi yalnız yaşıyorum, yarı aç yarı tok devam ediyorum hayatıma ama hem yalnızım diye hem de gecmişte olanları atamadım üzerimden diye çok mutsuzum. devlet hastanesinde psikolog var mı? varsa giden var mı? mutlaka destek almak zorundayım, işte bile ağlama krizine giriyorum, böyle giderse işten de atılıcam. ama maddi olarak imkanım yok eğer devlette yoksa. ne önerirsiniz?
çok şiddet gördüm babamdan, hem fiziksel hem de psikolojik olarak. her şeyden ağlamak istiyorum, çok kötüyüm. maddi olarak da çok sıkıntıyla büyüdüm. şimdi yalnız yaşıyorum, yarı aç yarı tok devam ediyorum hayatıma ama hem yalnızım diye hem de gecmişte olanları atamadım üzerimden diye çok mutsuzum. devlet hastanesinde psikolog var mı? varsa giden var mı? mutlaka destek almak zorundayım, işte bile ağlama krizine giriyorum, böyle giderse işten de atılıcam. ama maddi olarak imkanım yok eğer devlette yoksa. ne önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar