Devlet hastanesinde psikolog/psikiyatr'a giden var mı?

merhaba herkes

çok şiddet gördüm babamdan, hem fiziksel hem de psikolojik olarak. her şeyden ağlamak istiyorum, çok kötüyüm. maddi olarak da çok sıkıntıyla büyüdüm. şimdi yalnız yaşıyorum, yarı aç yarı tok devam ediyorum hayatıma ama hem yalnızım diye hem de gecmişte olanları atamadım üzerimden diye çok mutsuzum. devlet hastanesinde psikolog var mı? varsa giden var mı? mutlaka destek almak zorundayım, işte bile ağlama krizine giriyorum, böyle giderse işten de atılıcam. ama maddi olarak imkanım yok eğer devlette yoksa. ne önerirsiniz?
Devlet hastanesinde psikolog/psikiyatr'a giden var mı?
Cevapla