1 ay

Belirtilerim ve testlerin sonucunda yuksek ihtimal kan kanseriyim ve bunu sevgilime sizce anlatmali miyim?

Onun ailesinin bana yaptıklarını yaşattıkları yüzünden bu haldeyim ya da imtihanımmış bilmiyorum ama onlar yüzünden yaşattıkları yüzünden bu haldeyim. O, anneciydi çıktım diyor, inancım güvenim yok, söylesem de umrunda olmayacağım, ilişkimiz bitecek, sallantıda. Sizce söylemeli miyim
Belirtilerim ve testlerin sonucunda yuksek ihtimal kan kanseriyim ve bunu sevgilime sizce anlatmali miyim?
Cevapla