6-7 ay ilaç kullandım, işe yaramadı. Eksikliklerim demir eksikliği, D vitamini eksikliği, kansızlık, B12 eksikliği, folik asit eksikliği. Depolarım bomboşmuş. İlaçlar işe yaramadıysa ne yapabilirim
1 ay
Doktoruna söyle işe yaramadığını. Tekrar bir kan tahlili yaptır hala aynıysa serum falan takıyorlar serum daha etkili oluyor. Ama tabi doktorunun bunu yazması lazım
Cevap
4Cevap
Önce bağırsaklarını düzelt. Probiyotikleri tamamla.
Çok mu ilaç kullandın.
Evet baya kullandım
Tekrar doktora başvurmalısınız.
doktor hiç umursamadı 3. Kez ilaç kullanıyorum işe yaramıyor
Geçmil olsun. Mümkünse başka doktora başvurun. Ve buradaki kimseye inanmayın.
Doktorum, ne zaman kan aldirdın bi de sonuçları atabilir misin
Ya ben 3 kere farklı ilaç kullandım işe yaramıyor bie türlü kan aldırdığım en son zamanda 2 ay oldu ilaçlarım bitmek üzere hâlâ aynı
Fotoğraf atabilir miyim bilmiyorum bir dakika
Ferritin: 4\text{ ng/mL} (Referans: 13-150) - Düşük
Demir (Serum): 39\text{ \mu g/dL} (Referans: 70-180) - Düşük
Demir Bağlama Kapasitesi (UIBC): 485\text{ \mu g/dL} (Referans: 155-355) - Yüksek
Folat: 3.0\text{ ng/mL} (Referans: 3.1-19.9) - Düşük
Üre (BUN): 16.8\text{ mg/dL} (Referans: 17-43) - Düşük
EOS% (Eozinofil yüzdesi): \%5.4 (Referans: \%0-\%5.3) - Sınırda Yüksek
Böyle bir şey
Özelden yaz sadece bunlarla olmaz
Günese çık ve ıyı beslen
git inthr et
3 yıl önce etmiştim ama konu vitamin eksikliği değildi başka tavsiye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?