3 ay

Demir eksikliği düzeldi ama çarpıntı ve uyuşma geçmedi, vitamin mi psikiyatri mi ne yapmalıyım?

Arkadaşlar Ekim'den beri çarpıntı ellerde uyuşma oluyor depresyona meyilli takılıyorum Demir 2.5'de iki tane demir serumu aldım 96 şu an ama hala uyuşma çarpıntı devam ediyor ağlama krizleri Doktor sakinleştirici vermişti psikiyatri Hani hiçbir işe yaramıyor O da negatif düşünceler kolda uyuşma kalpte çarpıntı oluyor Ne yapayım Sizce Dostlar gittiğim doktorlar yorum yapmıyor bu vitamin hapları önerebilir misiniz ya da ne bileyim ne yapabilirim
Demir eksikliği düzeldi ama çarpıntı ve uyuşma geçmedi, vitamin mi psikiyatri mi ne yapmalıyım?
Cevapla