Arkadaşlar Ekim'den beri çarpıntı ellerde uyuşma oluyor depresyona meyilli takılıyorum Demir 2.5'de iki tane demir serumu aldım 96 şu an ama hala uyuşma çarpıntı devam ediyor ağlama krizleri Doktor sakinleştirici vermişti psikiyatri Hani hiçbir işe yaramıyor O da negatif düşünceler kolda uyuşma kalpte çarpıntı oluyor Ne yapayım Sizce Dostlar gittiğim doktorlar yorum yapmıyor bu vitamin hapları önerebilir misiniz ya da ne bileyim ne yapabilirim
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Durumun psikolojik dünyanın en iyi psikologuna bile gitsen sana benden daha iyi kimse yardımcı olamaz
Yardımcı ol o zaman
Arkadaşlık isteği gelmedi yardımcı olmamı istemiyorsun
magnezyum bisglisinat, sakinleştirir, psikiyatriye git. anksiyeten var onu çözelim
Dalgalı mı oluyor bu anksiyet 15 gün iyi 15 gün kötü
Evet olabilir.
Çözümü nedir Sizce magnezyum mu almalıyım değerlerde magnezyum iyi
Bir miktar sakinlik yapar ama yeterli gelmez, antidepresan şart
Kullanıyorum birisi 5 miligram birisi 15 miligram
Kaç ay oldu hangi ilaç
Secita 5 miligram redepra 15 içimden beri kullanıyorum
Secita dozunu artırabilir. Yeni başladıysan, 2. Haftada etki başlar ancak tam etki 1-2 ay arasında ancak çıkar
Ekimden belli kullanıyorum ikisini de
Redepra rahatlatmıyor mu? Güçlü ilaçtır uyku yapar
Evet uyku yapıyor ama ne oluyor biliyor musunuz böyle Bazı günler iyi oluyorum normal gibi sonra böyle Ellerim buz gibi oluyor kalbim çarpıyor düşüncelerim depresif oluyor Ağlama krizleri geliyor bazı günler panik atak geçiriyorum
Anladım, panik atak bu, ne kadar süre oldu? 1 ayı geçtiyse ilaca başlayalı, secita 10mg yapar doktorun olasılıkla
5-6 aydır var Bir de ben size bir şey söylemek istiyorum Benim uyku düzenim yok yemem de çok sağlıklı değil spor da yapmıyorum bazı doktorlar bunların çok önemli olduklarını asıl serotonin hormonunun %95'i bağırsakta salgılanıyormuş bağırsak sağlığı çok önemliymiş Ben de İBS var yani tembel bağırsak sendromu çok umursamıyorum her şeyi yiyordum Bununla ilgili yorumunuz nedir
Uyku yoksa tedavi zaten çok zorlaşır, spor zaten başlı başına ilaç tedavisi kadar önemli, bağırsak sağlığı önemli evet ama bağırsakta üretilen serotonin kan beyin bariyerinden geçmez, o konu çok da önemli değil, daha çok araştırma gerekli. İlk önce uykuları düzeltmelisin yoksa tedavi bozulur
Allah sizden 1000 kere razı olsun aylardır doktorlara gidiyorum Kimse bir şey demiyor antidepresanı basıyor gerçekten tükenmiştim Peki saat kaçta uyumalıyım spor derken neyi önerirsiniz
Allah sana da ferahlık versin, akşam en geç 11 de uyu sabah erken kalk hiç şaptırma, 8 saat uyu 9 saati geçme 7 saatin aşağısına inme
Spor için de ağırlık antrenmanlarına gir hafif derecede, aerobik egzersizlere ağırlık ver yani bisiklet koşu yüzme gibi, nabzını yükseltmelisin en az 45 dk yap haftada 3-4 gün yeterli. Uykuların düzelince bile ferahlatsın
Geçmez
Neden ve yapabilirim
Değerlerini görmem lazım
Atayım mı
Olur