1 ay

Saçkıran neden olur, tedavi süreci nasıl ilerler, verilen ilaç ve damla gerçekten işe yarıyor mu?

Arkadaşlar bugün bir uyandım saçımın bir kısmı yok. Direkt gittim sağlık ocağına saçkıran olduğumu öğrendim. Aranızda bunu yaşayan var mı? Hiç belirti yoktu. Tesadüfen gördüm saçımın gittiğini. Tedavi süreci neler? Neden olur? Süreç nasıl ilerliyor? Bana bir ilaç bir de damla verdiler işe yarar mı? Acil bilgi verirseniz sevinirim
Saçkıran neden olur, tedavi süreci nasıl ilerler, verilen ilaç ve damla gerçekten işe yarıyor mu?
Cevapla