
Bir hastalık yüzünden iki hafta kadar iğne tedavisi gördüm ve kalçamda bu şekilde morluklar oluştu. Sertler ve çok acıyorlar. Oturunca, sırt üstü yatınca acıyor. Soğuk havada acıyor. Felaket bir şey dayanamıyorum. Ne yapmalıyım? Evde geçmesi için yapabileceğimiz bir şey var mı? Doktora gitmem gerekir mi hangi bölüme gitmek gerekir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Acil şifalar diliyorum. Bir süre daha o şekilde devam eder zamanla düzelir.
Morluklar için kantaron yağı sürerseniz faydası olacaktır
Deneyeyim teşekkür ederim
Rica ederim
Bence doktora gitmende fayda var belki yan etki yapmıştır iğne tedavisi... burada yapılacak yorumlar daha çok kafanı karıştırabilir..
Dermatolojiye mi genel cerrahiye mi gitmem gerekir peki?
Önce aile hekimine gitmelisin o seni daha doğru yönlendirir tedavi ettikten sonra.. aile hekimine şikayetini söyle belkide doktora gitmene bile ihtiyaç kalmaz..
Teşekkür ederim
Rica ederim çok geçmiş olsun...
Buz koy morlukların üstüne. Birde hepsini açmasan iyidi
Sadece morlukların olduğu kısmı çektim zaten
Ama inan farklı yorumlarda olucak görürsün
Maalesef biliyorum burada alakalı alakasız her konuda cinsel içerikli yorum yapılıyor 🤷🏻♀️
Geçmiş olsun
kolonyalı pamukla beze olan yerleri ovala fazla bastırmadan dağıtmaya çalış.
ayrıca iğneleri kim vurdu ise yer olmasına rağmen yanlardan vurmuş. belki o yüzden ağrın fazla.
G ö tünü millete ifşa etmek için başka yönetim bulamadin mi. Eğer amacın cidden soru olsaydı bir tarafını açmadan da sorabilirdin...
O popoyu isiririririririririririririm😝😝
hRRrrRrRRrrRrrrrrrr
bişey olmaz geçer onlar
iğne olduktan sonra elinle ovalama mümkün oldukça
Masallah mayın tarlası gibi olmuşş
Tam olarak öyle hissettiriyor 🤦🏻♀️
Acıyormuu
Sorum zaten acısının geçmesi için ne yapmam gerektiğiyle ilgili
Geçmiş olsun ödem mi onlar
Çok ödem gibi değil aslında sertleşmiş
Çok geçmiş oksun ya kalçan ne güzelmiş ama bu morluklar kötü olmuş ne iğnesi oldun
Antibiyotik ve ateş düşürücü ağrı kesici iğneler. Yirmi civarında iğne olmuşumdur rahat.
Hastalığın ne idi
Zatürre
Bi dk o morluklar iğne yerleri mi yoksa başka foto var mı
Masajla da geçebilir
Morluklar 10 gun kadar kalir
Geçmiş olsun öpeyimde geçsin :D
İğneleri yanlis yere yapmışlar yalniz
Zamanla
bi iki haftaya geçer
Ne iğnesi
İsim vermem doğru olur mu bilmiyorum antibiyotik iğne tedavisi görmüştüm zatürre için.
Geçer belki kremle ovsan geçmiş olsun
Hangi krem mesela
Fark etmez
popnda mı