İğne tedavisi yüzünden morluklar oluşuyor. Nasıl geçer?

İğne tedavisi yüzünden morluklar oluşuyor. Nasıl geçer?

Bir hastalık yüzünden iki hafta kadar iğne tedavisi gördüm ve kalçamda bu şekilde morluklar oluştu. Sertler ve çok acıyorlar. Oturunca, sırt üstü yatınca acıyor. Soğuk havada acıyor. Felaket bir şey dayanamıyorum. Ne yapmalıyım? Evde geçmesi için yapabileceğimiz bir şey var mı? Doktora gitmem gerekir mi hangi bölüme gitmek gerekir?

İğne tedavisi yüzünden morluklar oluşuyor. Nasıl geçer?
Cevapla