İki ayağımda da nasır var, yarın için gün verdi doktor, ben de olup kurtulayım diyorum, 3 gün rapor alayım, ondan sonra işe gideyim diyorum, sorun olur mu, nasıl bir ameliyat
1 ay
Geçer ya idare edersin bence elbette hafif ağrı acı olur da resmi var mı nasıl bişey tam nerede çıktı bide?
bende de vardı ama ona tavukgözü dediler asit verdi doktor etrafına çok yayınca asitle yakmıştım ayak baş parmağın altını sonra bi krem kullandım o geçirmişti kahretsin çok kötüydü 🤦🏻♀️
Resmı yok bugun kesıp aldı dıkıs attılar ıkı ayagımdada vardı amelıyattan cok ıgne benı mafettı öldüm resmen tavsıyem ıkı taneyse aynı gun yaptırm🤦♀️
Yaptırma
Daha bugün mü oldun 😕 çok çok geçmiş olsun umarım hemen geçer ameliyat deyince bile tüylerim ürperiyor..
Benimkiler geçti çok şükür 🙏🏻
Bugun oldum 2. ayagımı bırden yardı
İçim bi tuhaf oldu
Öldüm resmen o iğne neydı öyle
Ona rapor mu verir la nasır için yakma işlemi uyguluyorlar oda bi sprey sıkıyor yakma dediği o işlemin adı
Yakma degıl kokunden aldı dıkıs attı kımse ıgnenın acıttıgını söylemedı
Geçmiş olsun
Saol eic için
Rıca edrm sagol
Ben nasirdan ilaçla kurtulmuştum ama ayak altında ise bence 1 hafta verebilir üstüne basma diye
3 gun rapor verdı
Geçmiş olsun
Eic için teşekkürler
Rıca edrm
Cevap
2Cevap
Sorun olabilir sonuç olarak nasır ayağın altın da elbette dikiş veya bandaj gibi şeyler olucaktır bence en az 1 hafta yatmalısın
Ev kredısı borcum var cok para kesılmesın dıye 3 gun dedım
Lokal olur büyük ihtimalle çabuk ayağa kalkarsın
2 3 gun rapor yeterlı dedı doktor
Bıde kredı borcum var maastan cok kesılmesın
Daha fazla 10 yıldır calısıyırum
Oyle yaptım doktorda 3 gun rapor yazarım dedı
Sagol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?