Ultrasonda çıkan 1cm boyutunda birden çok taş izlendi diyor ameliyat olmam gerektiğini söyledi doktor
Sizce de gerekli mi bu boyutta bir agrimda yok olmalıyım yardımcı olabilirseniz sevinirim
Ultrasonda çıkan 1cm boyutunda birden çok taş izlendi diyor ameliyat olmam gerektiğini söyledi doktor
Sizce de gerekli mi bu boyutta bir agrimda yok olmalıyım yardımcı olabilirseniz sevinirim
Olmalısın. Bende şu ana kadar cıkmadı ama bizim ailede genetik. Teyzem dayım annem hepsininki alındı. Eğer alınmazsa çok şiddetli dayanılmaz ağrı yapıyo üçünün de acıdan kıvrandığını bilirim. Hatta teyzemin safra kesesi yüzünden oldugunu anlamadı doktorlar taşlar yüzünden safra kesesi çürümüş. Hiç akıllarına gelmemiş mideden sanmışlar ağrıyı. O yüzden hiç erteleme aldır kurtul. Ameliyatı çok basit annem daha 2-3 ay önce oldu. Ameliyattan 5 saat sonra direkt ayağa kaldırıyolar zaten ertesi sabah da cıkardılar. Ağrısı da cok hafif oldu dayanılmaz bi ağrı cekmedi. Hatta ben yanında kaldım gece kalkmış ben uyurken üstümü falan örtmüş dsjzjsj bikaç hafta önce de bi arkadaşım oldu o da hiç sıkıntı cekmedi aynı gün ayaklanılıyo. İlaçla geçecek sekilde hafif ağrı oluyo zaten açmadan minik delikler delerek alıyolar
Safra kesesi ameliyatları o taşın aşağı düşüp pankreas gibi önemli yapıları tıkama tehlikesini ortadan kaldırmak için yapılır. Boyutu büyük ya da küçük önemli değil. 1 2 günde hastaneden çıkarsınız.
Cevap
1Cevap
Doktor daha iyi bılır ama oncesjnde baska doktorlara da danış tomıgrafı cektır bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?